Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har funnet noen flotte jule- eller nyttårskjoler som passer til en liten kul? ❤
Har du fått en synlig kul allerede?
Jeg kommer nok bare til å bruke noe jeg har. Har bl.a en svart omslagskjole fra i fjor som er fin og fremhever en liten kul uten at man bare ser tjukk ut ellers så har jeg skinnskjørt med strikk i livet med en silkebluse eller noe til.
Har siklet på en del andre kjoler, men ikke gravidkjoler. Har enda til gode å finne noe mammaklær jeg synes er fine så her blir det vanlige klær så lenge som mulig
Samme her! Ikke får jeg på meg mine vanlige bukser heller. Men i gravidbukser så kommer kulen finere fram enn i vanlige bukser. Da vlir kula på en måte delt på midten pga fettet over babymagenKjøpte en kjempefin kjole på floyd før jeg visste jeg var gravid, håper den passer til jul! Den går ut rett under brystet, så tror ikke det gjør noe at jeg har fått kul
Jeg går kun med gravideklær til hverdags nå. Føler de kler meg mye bedre enn "vanlige" klær. I vanlige klær ser jeg lubben ut, i gravideklær ser jeg gravid ut...
Zalando har masse tilbud på mammaklær nå, masse kjoler derNoen som har funnet noen flotte jule- eller nyttårskjoler som passer til en liten kul? ❤