Jule/nyttårskjole

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som har funnet noen flotte jule- eller nyttårskjoler som passer til en liten kul? ❤

Fant ut at jeg rett og slett skulle bruke den samme kjolen jeg brukte i 60årsdagen til Pappa. Ser kulen fint.
Ellers har jeg en ullkjole jeg kan bruke om julaften blir rolig og kun meg, mamma, pappa og mannfolket.
Og bikkja! Den nye voffen. <3
Gleder meg til jul.
Tenkte jeg skulle bruke den samme kjolen i dåpen til minsten. Føler ikke for å bruke masse penger på en kjole med mindre jeg finner en jeg liker KJEMPEGODT liksom!

Noen som har funnet noen flotte jule- eller nyttårskjoler som passer til en liten kul? ❤

Har du fått en synlig kul allerede? ☺️

Jeg kommer nok bare til å bruke noe jeg har. Har bl.a en svart omslagskjole fra i fjor som er fin og fremhever en liten kul uten at man bare ser tjukk ut ellers så har jeg skinnskjørt med strikk i livet med en silkebluse eller noe til.

Har siklet på en del andre kjoler, men ikke gravidkjoler. Har enda til gode å finne noe mammaklær jeg synes er fine så her blir det vanlige klær så lenge som mulig :)

Har du fått en synlig kul allerede? ☺️

Jeg kommer nok bare til å bruke noe jeg har. Har bl.a en svart omslagskjole fra i fjor som er fin og fremhever en liten kul uten at man bare ser tjukk ut ellers så har jeg skinnskjørt med strikk i livet med en silkebluse eller noe til.

Har siklet på en del andre kjoler, men ikke gravidkjoler. Har enda til gode å finne noe mammaklær jeg synes er fine så her blir det vanlige klær så lenge som mulig :)

Bare når jeg ligger enn så lenge, men kanskje det kommer noe til jul da er jeg i uke 18/19 :)
Ja, blir nok vanlig tøy her og, men vil ha meg en ny fin kjole :)

Jeg har ingen kul, så bruker en Ganni kjole.

Jeg var å handla i helga. Kjøpte kun mamma strømpebukser, resten kjøpte jeg med snitt som passer voksende mage altså høyt liv med plass under. Kjøpte julekjole og kjole til julebordet på floyd og oasis:happy: så da er det mulig å bruke etter graviditeten også:joyful: syns gravdbukser er forferdelig å gå med. Så her blir d stort sett kjole/tunika og skjørt gjennom svangerskapet.

Kjøpte en kjempefin kjole på floyd før jeg visste jeg var gravid, håper den passer til jul! Den går ut rett under brystet, så tror ikke det gjør noe at jeg har fått kul :)

Jeg går kun med gravideklær til hverdags nå. Føler de kler meg mye bedre enn "vanlige" klær. I vanlige klær ser jeg lubben ut, i gravideklær ser jeg gravid ut...

Last edited:
Såg ein kjempe fin kjole frå zalando eg har veldig lyst på. Men det er litt stramt denne måned en. Så før bruke et skjørt eller noko:)

Kjøpte mammakjole før jeg var på julebord og i barnedåp for noen uker siden... fulgte med snor en kan knytte over magen. Brukte ikke den da for var ikke noen på julebordet som visste jeg var gravid så den oppblåste magen skulle heller skjules ;) kanskje snora blir brukt til jul ☺️

Kjøpte en kjempefin kjole på floyd før jeg visste jeg var gravid, håper den passer til jul! Den går ut rett under brystet, så tror ikke det gjør noe at jeg har fått kul :)

Jeg går kun med gravideklær til hverdags nå. Føler de kler meg mye bedre enn "vanlige" klær. I vanlige klær ser jeg lubben ut, i gravideklær ser jeg gravid ut...
Samme her! Ikke får jeg på meg mine vanlige bukser heller. Men i gravidbukser så kommer kulen finere fram enn i vanlige bukser. Da vlir kula på en måte delt på midten pga fettet over babymagen :hilarious:

Back
Topp