Jule klær i gave

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Til jul så fikk lillemor genser og bukse i str 74, det passer nå. Og for en uke siden fikk hun en hvit body med julenisse på som det står "marry christmas"
Er det bare vi? Og hva gjør dere med klærne? Kan jo ikke kle på henne juleklær nå, det er jo langt over påske :laughing002
Storesøster fikk også juleklær i julegave i 2014, men de var for små.
Liker veldig godt å få klær til barna, og er veldig taknemlig for det. Men skulle ønske alle tenkte litt :smiley-angelic006 :) fått en del hettegensre til lillesnuppa også, men de blir jo aldri brukt.
 
Jeg angrer på at jeg bare klippet av lapper og vasket klørne uten å tenke på når de ville passe, og om jeg i det hele tatt ville bruke det. Til nå har det vært mye body og strømpis under ullklær i vogn. Gleder meg til å kunne ha litt mer vanlige klær. Hehe.

Men har blitt endel som har blitt tatt på, bare for å få brukt det.
 
Ehm... Hadde takket og bukket for juleklær og optimistisk sagt at dere skal spare de til desember :hilarious:

Er jo noen klær man får som aldri blir brukt, men det er sikkert ikke helt enkelt for folk å huske eller vite hva som er god å bruke. Hettegensere før småttiser kan krype/gå er ikke vi fan av heller..
 
Hadde ikke brukt de nå - tror ikke alle tenker like nye over hvilken størrelse de velger.
 
Back
Topp