Jule foto shoot..

juuli

Elsker forumet
Ha, ha..jeg måå le. Hva man ikke gjør for å prøve å få fine julekort bilder[:D]
Har hatt så lyst til å ta bilder av Thea sammen med en av hestene for å ha på julekortet..
Shettisen kunne jeg bare glemme, klarte ikke stå i ro..
Så prøvde vi gamlefar på 30 år.. sto å lokket han med brød, poser div for å få oppmerksomheten hans..
Men så han bra ut, kikket Thea en helt annen vei, og omvendt.. Men fikk noen artige bilder da[;)]
Her er noen av resultatene..

hehe..
så søt!!

Hehehehehe!!! Morro!
Det var jo mange flotte bilder her, men skjønner du kanskje ikke fikk det romantiske bildet som du var ute etter?
Kjempefin baby!!!!!

he he.. var mange fiine bilder det da[:D]

så koselig!!!

Hhihihi.. så stilige bildene ble... Likte særlig det nest siste...
Nydelig jente du har!!

Så søtt!  Utrolig kult det nest siste bildet, lignet mer på en kamel enn en ponni!

Så søt! Likte også det nest siste bildet[:D]

Prøvde på en desperat julekort fotografering i gårkveld pga at storesøster er borte hos faren resten av denne uken i Tyskland.

unghunden hoppet gladelig opp i sofaenhun er aldri oppi sofaen ellers og stilte seg opp som den helten, mens han på 2,5 år var absolutt et kapittel for seg selv å ta bilde av[8|]. Fikk til et sånn ok bilde, så det får bli som det blir...

[:D]Søte Thea-nissejenta![:D] Utrolig vakker hun er!! Eline gleder seg til å se deg igjen på bading den 10.des![;)]

Så nydelig prinsesse du har!!!

Det ble jo mange fine...så hærlig og vakker hun er:)

ORIGINAL: *snulle*

Så søtt!  Utrolig kult det nest siste bildet, lignet mer på en kamel enn en ponni!

Akkurat det tenkte jeg også..[:D] Men nydelig lita jente!!

Da siste bilde va jo super skjønt!!

Back
Topp