juleønsker

hønemarimor

Flørter med forumet
Vet det er litt tidlig, men jeg vet liksom ikke helt hva vi skal ønske oss, står to ting på listen aktivitetsbord og aktivitets "kube" i tre
Hva har dere tenkt til å ønske dere til barna til jul?
Jeg har en svigermor som kommer til å gå helt bananas, har allerede måttet be henne roe ned litt, for skuffer og skaper renner over snart.
 
Vi har sagt at vi ønsker penger til lillegutt vi, så kan vi kjøpe d vi trenger når han evt trenger det! Vi arver så mye klær, så jeg synes d er leit at vi får nye klær vi ikke trenger :) vi ønsker oss leker nå til jul :)
 
Til minste aner jeg ikke. Har 2 fra før, en gutt og en jente så har jo alt til baby!
 
Nattlampe og ull her :) prøver å finne på noe annet også, men er litt usikker på hva. Kanskje dyne og sengetøy :) muligens trehjulssykkel, siden storebror fortsatt bruker sin.
 
Her ønskes leker og klær i str 80:) å bøylen/setet til tripptrappstolen:)
 
Nei, si det... Vi har jo alt og vel så det - luksusproblem!!
 
Du, vi har jo like stor unge, når er d du regner med str 80 er passe? [emoji38]
Om det fortsetter i dette tempoet så tror jeg vi begge får bruk for 80 i januar-februar:joyful: om ikke i lengda,så blir det i bredda:hilarious: noen av bodyene i 68 er allerede trang både rundt lårene å over overarmene.. Skulle tro det var slimfit,men det er ikke det :hilarious:
 
Om det fortsetter i dette tempoet så tror jeg vi begge får bruk for 80 i januar-februar:joyful: om ikke i lengda,så blir det i bredda:hilarious: noen av bodyene i 68 er allerede trang både rundt lårene å over overarmene.. Skulle tro det var slimfit,men det er ikke det :hilarious:

Jeg har kjøpt str 74 som min bruker i pysj nå [emoji23] litt lang i beina men ellers passer de bra :eek:
 
Jeg har kjøpt str 74 som min bruker i pysj nå [emoji23] litt lang i beina men ellers passer de bra :eek:
Vi har også 74 i pysj men det er pga selve foten er så stor att han ikke får plass til å strekke på tærne i 68:hilarious: Han bruker 18-21 i sokker så 68 i pysj med fot blir trangt:D
 
Her ønskes ulltøy. Også vurderer jeg å være litt tidlig ute å ønske typ reimavotter og annet som kan være kjekt til barnehagen etterhvert. I juli er det nok vanskelig å få tak i votter (og trenger de jo før jul 2018) :p
 
Back
Topp