Julaften

*Christy*

Elsker forumet
Hvor skal dere feire julaften og med hvem?

Vi blir meg, min mann, Leon, mine 2 brødre og min mor...
Har aldri vært samlet noe stor gjeng på julkaften før, så hvorfor begynne nå? [:D] Skal feire dagen hjemme hos min mor....

Feirer hos mine foreldre, vi blir ikke så mange vi heller, har ingen besteforeldre igjen nå så[&o]
Det blir bare meg, Thale, mamma, pappa og søsteren min (som må jobbe fra kl 16-23, så pakkene blir åpnet sent i år)[;)]

vi skal til mamman og pappan min! i Drøbak!

vi blir: meg,nora & sambo. mine foreldre og lillebroren min, min gravide søster og hennes samboer,og bestemoren og bestefaren min!

10 stykker[:D]  gleder meg masse til jul!!

Jeg, Markus å samboeren skal feire sammen med foreldrene hans å 2 søsken! :)

Vi skal til mine foreldre..
Blir oss 4,min bror og samboeren,mamma og pappa og mine 2 søstre..

I år blir det bare oss tre + mine foreldre og min bror. Egentlig litt greit å være så få for da gjør vi så det passer best for Ida med legging og sånn.

vi blir meg, marcus, pappa, min lille søster, farmor og farfar. vi skal være hos mine besteforeldre.. min lille bror skulle vert der og men moren hans ble vanskelig og skal ha han selv[&:]

me 3 sga ver hos mine foreldre+lillesøstra mi.. så me oss 6 bler d ei fredelige julafta[:)] nice

Vi blir ikke så mange iår, blir meg, sambo og selin så svigermor og bestefar

her e det egentlig mest stress på julaften [8|]
vi har storebroren til ronja anna hver jul, å de åran vi ikke har han, så spis vi frokost å middag hos min mamma å stefar + søstra mi. å så drar vi til besteforeldran til sambo på kvelden der hannes mamma me sambo e + tante, onkel, søskenbarn, bror me sambo å unge...

i år ska storebror feir jul me oss, så da spis vi frokost hor mamma, å så spis vi middag hos besteforeldran te sambo.

pakka åpna vi litt her å litt der, å te slutt nån hjemme også (når vi endelig e hjemme i tolv-tia på kvelden [:'(])

e så lei av å dra frem å tilbake, hit å dit [&:]

I år er det kun oss tre, min mor og min bror.. Jeg synes det er litt godt å være så få og gleder meg masse. Verre med sambo, han har aldri vært uten sin familie og de er alltid hundreogørten stk.....[8|]

jeg og min mann og våre 3 barn skal feire hjemme. og så kommer mine foreldre til oss på julaften...

Tomine, jeg og min mann skal feire hos mamma og pappa sammen med mi eldste søster, mann, nevø 19 år, niese 11 år og tassen(hund).....Jeg gleder meg masse masse...så skal jeg og snuppa overnatte hos mamsen og papsen da min mann skal jobbe overtid natt til 1 juledag

Jula skal feires her hos oss med oss fire og svigermor med samboer.  

Vi skal feire jul hjemme hos oss selv i år, meg, mannen og ungene [:D] Høres kanskje stusselig ut for noen, men det er faktisk ganske deilig, + at det er ingen stress[:D][:D]

Vi skal være her hjemme i jula.. da blir vi..
Jeg ,min kjære og freddy, mamma og typen, storesøs m mann og tre barn:)

Pluss 4 katter og en hund[:D]hehe

Hestene og geita får ikke være med[:D] men skal kjøre opp masse digg til di så di kan kose seg:)

Vi skal være hjemme. Jeg, sambo og ungene. Også kommer hans søster og blir til hun skal på nattevakt!

Vi skal feire jul hjemme for første gang. Det blir oss fire, pluss foreldrene mine og de to bestemødrene mine.

Back
Topp