Julaften

kjersti72

Elsker forumet
Vet faktisk ikke helt hva vi skal på julaften i år faktisk, må få sjekket opp i det snart. Enten blir vi hjemme, da guttene skal være her jula i år, eller så skal vi til broren hans og samboer. Blir koselig begge deler, artig å feire jul bare vi 5 og da med ribbe og pølse og rolig og koselig julepresangoppakking. Dersom vi reiser så blir det nok både ribbe og pinnekjøtt, og da blir valget pinnekjøtt, men der blir vi mange så oppakkinga blir noe helt annet. Hadde jeg fått helt fritt valg hadde jeg valgt LUTEFISK, NAM NAM

Hva med dere, hva liker dere best til julemat ???

julaftn blir vi å feire litt her og der... spiser middag hos mine besteforeldre som jeg har gjort di 22siste årene,også blir vi vel å dra hjem å åpne pakkene,også gå opp å spise kvelds hos svigersan

Her blir det stille og rolig til jul. Meg, Sambo, Brage, min bror og min far. Kommer til og bli koselig det.
Så skal vi kanskje ha jule frokost 1 jule dag nede hos oss.. Da får Brage kanskje rive opp noen pakker han har fått. Om ikke vi gjør det før han legger seg?? Tenkte vi skulle holde de samme rutinene på han, han har jo ikke noe av den julen i år uansett.. [8|]

Klarer ikke holde sjefen oppe lenger til 8-9 jeg okke so, så da kan jeg fårsåvidt prøve å holde normal rutine. Sånn sett er det lettere å være hjemme og, blir litt mye styr å dra 3 unger på besøk for så å kjøre hjem igjen på natta, men vi får se hva som skjer.

Her blir det fullt hus og stormende jubel med ribbe, medisterkaker, pølser m tilbehør. Svigers kommer, mamma og pappa?, og søstra mi med samboer og barn!

Vi skal være hjemme, så kommer mamma og sambo hennes, blir kjempe koselig... Og her blir det selvfølgelig pinnekjøtt m alt tilbehør.nam nam..

Vi skal feire hjemme i år. Det blir oss 3, sviger mor og broren til mannen. Her blir det ribbe med alt tilbehøret og Riskrem med mandel til dessert nam nam [:D] 

Back
Topp