Julaften!!

Nummerto-2021

Blir kjent med forumet
Dere som sliter med kvalme..har dere en slagplan eller tips til å få gjennomført dagen i morgen på en best mulig måte? Vi skal ha gjester(som vet om formen min), og jeg kjenner jeg gruer meg litt...huff, tenk å grue seg til jul..:bored:

Ingen slagplan her, men jeg tenker at hvis man er veldig dårlig er det best å være åpen om graviditeten. Da kan man legge seg litt hvis man trenger;) Er nå innlagt for væske intravenøst, men håper å få dra hjem i kveld:)

Ingen slagplan her, men jeg tenker at hvis man er veldig dårlig er det best å være åpen om graviditeten. Da kan man legge seg litt hvis man trenger;) Er nå innlagt for væske intravenøst, men håper å få dra hjem i kveld:)
Håper du får en fin dag med mindre kvalme i morgen.

Min plan er ingerfærte/tyggis, eplejuice/Farris bris lemmongras og munkholm!
Håper det får meg igjennom de tre neste dager :yuck::wideyed:

I dag har jeg vært i god i form (pittelitt uggen nå etter å ha spist appelsinsjokolade) så har ett håp om at det holder seg og jeg kan slippe unna det værste. Har med boblevann, kjeks og druer just in case og er det skikkelig ille må jeg aliere meg med mamma.

Jeg tenkte å lage med matpakke med smurte brødskiver. Det eneste jeg orker når jeg er kvalm og greit i tilfellet det blir lenge mellom hvert måltid gjennom dagen. De vi skal feire med vet om graviditeten så terskelen er lav for ikke å være så aktiv i samtalene :)

Jeg har ingen slagplan og kjenner meg litt negativ og gruer meg litt til hele kvelden for å være ærlig..
Vi skal være hjemme hos oss, og det er godt da! Mamma, pappa og lillebroren min kommer hit, og de vet ikke at jeg er gravid. Jeg har heller ikke lyst til å si det enda.. Akkurat alkoholen har jeg reddet meg unna med å snakke mye om det med hvit jul for barna, så der kommer det ingen spørsmål. Jeg er mer spent på om de reagerer på at jeg ikke klarer å spise dessert eller noe annet søtt, jeg er egentlig tidenes godtemons ;)
Øver meg på å spy lydløst gjør jeg også..

Kvalmen meldte seg i går og fortsatte i dag her, nydelig timet :p heldigvis ga den seg utover dagen i går og begynner å gi seg nå også.

Har forsvunnet på rommet for noen timer for meg selv. Nyyyyyyydelig. :D:D:D:D

Back
Topp