Julaften!

lenemor

Forumet er livet

Gledelig jul alle sammen - håper dere har en fantastisk dag, med godt selskap, god mat, og masse pakker. En spesiell hilsen til vår egen julegutt her i septemberforumet; Malte, gratulerer så masse med dagen!

Her har det vært nok en travel natt - August er så tett at han har ligget og sutret hele natten - klokka fire i natt ga jeg opp og tok han med meg ned i stua, hvor han har ligget på fanget mitt og grått og sutret og vridd og vendt seg - så det har vel blitt et par timers søvn tenker jeg. Satser på en rolig dag og kveld, med masse kos, og så får jeg heller ta kvelden tidlig og krysse fingrene for en god natts søvn.

Når askepott er ferdig nå skal jeg nok starte såvidt på middagen - den skal jo stå og dampe noen timer, og rabbestappa skal lages - jeg var smart og skrelte alle grønnsaker i går, det ligger i vann og er klart til å bare settes på komfyren... godt for alt som er unnagjort

Vel, nok en gang; riktig god jul til dere alle!!

Takk i like måte - lenemor - GOD JUL

Her er det ingen tvil om at det blir HVIT jul i år - det snør og snør....men men - det skal bli veldig kjekt med julaften hos svigermor. Barna er fulle av forventning - samme med mora[:)]

Håper alle får en tipptopp dag!

Og en ekstra stor hilsen til bursdagsbarnet - grattis med dagen!!

Gratulerer så mye med dagen til julegutten, Malte!![:D]

Her har vi kost oss siden vi stod opp i dag! Vi hadde julegrøt her sammen med foreldrene mine og litt av nærmeste slekta i formiddag. Deretter fikk ungene åpne noen gaver hver. Ikea kjøkken var en stor hit og de kokkelerte og laga på "fruktsalat" til hele gjengen[:)] Nå er de nettopp avlevert sammen med en drøss av gaver. Litt vemodig å feire jul uten ungene for første gang[&o] Men de kommer garantert til å storkose seg sammen med pappaen og bonusmammaen og familen på farssiden[:D]

Jeg skal feire jul hos tanta mi (som er min nærmeste nabo) sammen med foreldrene mine, søsken, morfar og søskenbarn[:)]

Ha en fantastisk julaften alle sammen!!

Takk for gratulasjonene, Bursdagbarnet har vært i storform, selv om de i barnehagen var sikre på at han holdt på å få omgangen igår. Jaja. en litt løs bleie er ikke omgangssyke her i huset. Alle er friske, ingen spyr, hurraaa!
Men slitsom dag for meg: bursdagsfeiring, matlaging og 3 gudstjenester og så julemiddag med videre. Ungene legges nå og jeg har intatt horisontal positur på sofaen og satser på å bli servert konfekt og brus her!

God jul til dere alle! Her har det vert en flott flott dag! Starta med julesokk og barne tv en stund.. Så dro vi på oss klær og for ut for å måke litt snø.. [:D] Herlig med hvit jul!! Så satte man jo i gang med ribba da, og dusja og ordna seg.. Jeg og ungene gikk i kirka, og det var utrolig morro! Presten fortalte litt om evangeliet med egne ord og bilder på storskjerm, så fikk han ungene med seg ut for å finne jesusbarnet.. Så når de fant krybba så sto de fremme i kirka og sang "Et barn er født i Betlehem".. [:D] Og man hørte Sindre over alle de andre.. [8D] Han er ikke så nøye på tonefallet, men det er viktigst å bli hørt.. [:D]
Så var det rett hjem å gjøre siste forberedelsene til middagen og etterpå åpne pakker.. Og så mye fint vi fikk..! Helt målløs jeg.. Alt i alt en fantastisk fin dag!! [:D]

Back
Topp