Julaften...

Froya88

Forumet er livet
Hvor skal dere i jula? Være hos din familie eller mannens? Eller kanskje begge familier sammen?

Selv skal vi være hos min familie. Er veldig familiekjære begge to,så mulig at vi reiser til hans familie utpå kvelden,og feirer litt med de også.[:)] Første julen vår sammen. Gleder meg som en unge![:D]
Elsker hele desember måned,spesielt nå som vi er to. Har sett så frem til det!![:)]
Så nå skal jeg nyyyte hver eneste dag![:D]

Synd ikke jula varer lengre...[;)]

vi skal være hos svigerinna mi. vi bytter på hvem som skal ha jula hvert år. koselig når vi er så mange:)

vi skal være hjemme hos oss selv .. blir første julen vi skal feire sammen, og jeg gleder meg utrolig mye[:D]
blir meg, min sambo og jenta mi.. mulig at pappan og søstra til sambo kommer.

Hei hei [:D]

Dette blir den første julen min sammen med kjæresten og vår herlige lille prins. Tror det blir ganske så spesielt [:)]
Mine foreldre er skilte og begge har funnet seg nye kjærester. Var egentlig meningen at vi alle skulle feire jul sammen i år pga Sander, for jeg synes det blir masse greier hvis vi skal være hos min far i år, mamma neste, svigers etter det og slikt.. Heller greit med annen hvert år da...
Men farfar skal være med i år og da blir det heller middag og slikt hos pappa først, åpne pakker og slikt. Så kjøre farfar hjem så han får lagt seg og heller tusle opp til mamma alle sammen etter det...
Gleder meg veldig [:D][:D]

Tror det blir rart for kjæresten min som aldri har feiret jul sammen andre enn familien hans.
Men dem er i Israel fram til August så det hadde blitt vanskelig [8D]
Men neste år da er det deres tur...

jeg skal på jobb julaften fram til 14.00..også skal vi ut til svigermor etterpå å feire julekvelden.. der blir det oss, sviger mor, 2 søstre av sambo, 1 bror, og en tante unge.. en stor og fin gjeng!! [:D]

i år skal vi være hjemme hos oss for første gang...mamma kommer og foreldrene til samboeren.det blir koselig.neste år skal vi til pappa og stemora mi.

Vi skal feire sammen med svigers, men må nok hjem en tur til mor og far utpå kvelden. Er jo ingen som lager julemat som mor[;)]
Neste år håper vi på å feire jul hjemme hos oss, da har vi nemlig et flott nytt hus[:D]

Vi skal hjem til mamma og pappa med mine søsken, mormor, farmor og ei gammeltante. Neste år hos svigers.... Blir så spennende å se hvordan junior reagerer på alle pakkene[:D]

Vi skal også feire jul sammen for første gang. I år skal vi være hos svigers på julaften, sammen med en svigerinne med mann og våre to nevøer - det blir kos, selv om det blir rart å være uten min familie for aller første gang.

Neste år blir det jul hos min familie på østlandet.

Om alt går etter planen skal min familie og svigerfamilien feire jul sammen hos foreldrene mine. I fjor feiret vi også julen sammen her hos oss. Det var kjempekoselig. Er så glad for at vi slipper det der med annehvert år , jeg kunne ikke se for meg å feire jul uten familien min. I år blir kanskje mannen min sin bestemor med og hun er den skjønneste dama[:D] Så gleder meg masse!!!

Vi feirer alle sammen vi...både mine foreldre, og min kjæres barn, og mor. Som i fjor.Utrolig koselig det og...[;)]

i år skal vi til svigermor. der blir vi 6 stk så det blir ikke så mange,men har aldri feriet hos henne så det kan jo bli gøy. men gleder meg mest til å se sønnen min hvordan han reagerer på pakkene. det blir sikkert bedre med papiret enn det som er inni. blir litt hektisk denne julen for sønnen min har bursdag 27 des så må bake rett før gjestene kommer pga vi har lovet oss bort til for mange.[:)]

Vi skal også feire jul sammen for første gang! Skal en liten tur innom svigers, før vi drar videre til mamma,pappa og mine to brødre for å feire julen med dem! Ser liksom ikke for meg en jul uten min familie..[:D] Blir så morro å feire jul sammen med Elias! Gleeeder meg så[:)]

Vi skal være hjemme hos oss selv. Får svigerforeldre og oldemor på besøk. Gleder meg.

Vi skal til svigerforeldrene mine, Blir alt fra 10 til 14. Så har eldstemann bursdag i tillegg. Så det er jo litt spesielt. Men han skal feires helgen før jul. Han kommer til å få mye pakker han. På kort tid.

jeg og thea skal være hjemme hos mammaen min og typen skal være hjemme hos mammaen sin [:)] ganske greit sånn, men det er bare sånn dette året da [;)] neste skal vi bare være oss tre [:D] det blir koselig [:)]

Jeg skal være hos svigers! det blir litt rart hehe..men så har svigers bedt moren min og broren min og da..blir godt å ha mamsen sin der[;)]
hehe..blir koslig..men først i kirken og så hjem å spise og kose oss[:)]

jeg og min kjære skal feire jul sammen alene vi...

Back
Topp