Julaften i Trondheim?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Er det noen trondhjemmere som kan fortelle meg hva dere gjør på julaften?[8|]
Vi skal feire jul her i år(men har bodd her i 6 år), bare oss lille-familien og vi lurer på hvilke koselige ting man kan gjøre. Å lage mat hele dagen blir uaktuelt[8D]Er f.eks nidarosdomen åpen?
Hjemme har vi alltid pleid å gå i kirken på julaften, men vet ikke hvordan det blir her

vi samles hos onkelen min litt på formiddagen, kake og kos. så drar vi på havsten kirkegård å legger ned krans på besteforeldrene mine sin gravstøtte, ser på kanefart og de tusen andre lys som er tent der, er helt vannvittig nydelig å se på! da er det jul!
nidarosdomen er vel åpen så vidt jeg vet ja.

Er Gudstjeneste i Nidarosdomen ja[:)] 2 ganger tror jeg....
Men det er populært, så greit å være tidlig ute, for det er kø for å få komme inn.
Var på det for 2 år siden, kjempefin opplevelse[:)]

ORIGINAL: BabyMia

vi samles hos onkelen min litt på formiddagen, kake og kos. så drar vi på havsten kirkegård å legger ned krans på besteforeldrene mine sin gravstøtte, ser på kanefart og de tusen andre lys som er tent der, er helt vannvittig nydelig å se på! da er det jul!

Så koselig!![:D]Er det kanefart på kirkegården?[8|]

ORIGINAL: siljegulli

Er Gudstjeneste i Nidarosdomen ja[:)] 2 ganger tror jeg....
Men det er populært, så greit å være tidlig ute, for det er kø for å få komme inn.
Var på det for 2 år siden, kjempefin opplevelse[:)]

såpass ja!Er ikke sånn veldig stor fan av kø og sånt jeg[8D][:-]

ORIGINAL: ~Mirabell~

Har hest jeg, kan stille opp på en kjøretur [:D] Hehe

ORIGINAL: ~Mirabell~

ja det er ikke hvert år vi ser den da riktignok, men etter gudstjenesten så er det som regel det hvis det er snø. vi er ikke i kirka vi da, men kommer som regel i den tiden de er ferdige.

Back
Topp