JULAFTEN ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God julemorgen jenter.
Goood jul :)

Håper dere og de små er friske og opplagte idag?
Jeg skal sove igjen litt snart... Og kl.11 blir det askepott...gleder meg masse ♡

Barna og katten har sovet i hele natt,og da Mina "gråt" på morgen sto katten utenfor døren vår og mjaua hehe :p

Fin alarm hehe...
Ønsker dere en fiiin dag :-)

Vi reiser til familien ca kl 12.30-13.00..
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Goooood jul!!! :D
Her koser vi oss med Timmys Jul som Hermine fikk på dvd i julestrømpen og kaffe. Jeg har akkurat laga ferdig den melkefrie riskremen, ble litt mye krem i forhold til risgrøt menmen :p
Snart skal vi lage til litt julefrokost og kose oss med det. :) Tenker at Hermine skal ha seg en blund rundt kl 11 jeg da:p
Kl 14.30 skal vi i kirken og så middag, gaver og overnatting hos mamma :)

*sukk* NÅ er det jul dere :rolleyes:

God morgen!
Jeg og Jenny ser på julemorgen. Mannen sover enda, siden har var oppe noen turer med vesla i natt. Nå skal vi snart lage en deilig frokost og vekke pappaen. Så blir det askepott.:D
Skal få til et julehilsenbilde fra Jenny/oss i løpet av dagen.

Jeg ønsker dere en riktig god jul!! ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Goood jule-morgen!

Her er det full fres!:P haha.. Liana nekta å sove istad, så hun er våken enda! Må prøve å legge hun igjen snart ;) jeg står på badet og sminker meg, etter å ha tatt en dusj :) vi drar til mamma m/fam etter at Liana har fått tatt seg en lur.. og der blir vi vel ut kvelden ;) tenker at Liana og Emira skal sove over hos dem, sånn at vi ikke trenger å stresse hjem midt i gaveåpninga :P hehe..

(Voldsom forandring på appen idag a)

God jul alle søte dere! :D

God jul alle sammen! Her venter vi på storinnrykk ganske snart.. Julefreden senker seg forhåpentligvis snart :)

a5ujubad.jpg

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ha en fredelig julefeiring alle sammen:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Nå er vi hjemme igjen. Ungene sovnet akkurat.
Mamma og lillesøster kommer straks og blir til i morgen...
Barna har vært helt i hundre idag og fått masse fint :-)

Hvordan har dagen deres vært da?
Har barna fått.mye fint?? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så koselige bilder!
Vi har hatt en super dag og angrer ikke på at julekvelden ble her hjemme!
Likevel koste vi oss veldig hos mampap på formiddagen med to av søstrene mine mes følge og mormor!
Vi hadde en røff start på natta i går og sov derfor litt lenge i dag. Det var deilig, men mye filmkos og rolige timer på morgenen som gikk bort :-p
Vi har fått så mye fint!! Lillebror sovnet 19.30 og har igjen endel gaver!
T holdt ut utrolig lenge i dag, storfornøyd med alle gavene sine :-)

Ah..Da har gjestene dratt, huset er rydda og vi har slengt oss på hver vår sofa.
Vi fikk bare gode tilbakemeldinger på oppvartinga vår, så kvelden var en suksess.:D Jenny kosa seg masse med oppmerksomhet, svineribbe m.tilbehør og alle gavene. Hun har igjen to, men pakka opp alle de andre etter middagen, før hun blei lagt litt over kl.19 og slukna momentant.♡ Her er fangsten hennes (pluss et par gamle leker)
1387925752525.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herlige bilder lennypenny!

jeg, sambo og Leoh har kommet oss hjem..gutten har lagt seg, og det skal vi å snart :) Liana la seg vel i 8 tiden og har vært i supert humør, enda hun ikke sov NOE på dagen!:eek:
Emira fikk være lenge oppe å leke... tror klokken ble mellom 10 og halv 11:eek::p alle fikk kjempe mye fint, og vi har hatt en fin kveld :)
ble en god del gaver for å si det sånn :P (var mer gaver enn det ser ut som)
1387929447392.jpg

En snuppe som var storfornøyd med at nissen hadde vært innom på natten :P
1387929533083.jpg
1387929637208.jpg
1387929662730.jpg
1387929717567.jpg
1387929733542.jpg

Ønsker alle en fin og god julenatt :)

God jul jenter!

Fie storkos seg me pappa å familien :)

Eg starta dagen me migrene! Eg og mamma fækk dt! Tok 3 paracet, og søvna i ein læne storl, va beire når eg våkna! Heldigvis!

Da for eg å mamma i kirka, og på kirkegården :)

Ellers så ha eg fått masse fine gaver :)
Fineste va nok dn Fie ha laga i barnehagen ;)

Savnet e stort! Men godt å tenk på at ho har dt bra, og at eg unn verkele familien hans å få va i lamme gulljenta :)

<3 Fie Elise <3

God jul jenter!

Fie storkos seg me pappa å familien :)

Eg starta dagen me migrene! Eg og mamma fækk dt! Tok 3 paracet, og søvna i ein læne storl, va beire når eg våkna! Heldigvis!

Da for eg å mamma i kirka, og på kirkegården :)

Ellers så ha eg fått masse fine gaver :)
Fineste va nok dn Fie ha laga i barnehagen ;)

Savnet e stort! Men godt å tenk på at ho har dt bra, og at eg unn verkele familien hans å få va i lamme gulljenta :)

<3 Fie Elise <3
God jul til deg og!
Når kommer Fie hjem?
Bra migrenen gav seg!

Back
Topp