jula?

kkaasa

Elsker forumet
Mange som har ryddet ut jula??
her pleier vi alltid å ha jula til 20.dag jul...men redd juletreet ryker litt før.... er så lei av å støvsuge barnåler.....

men resten får stå litt til... =)

nå er så og si alt borte

Skal ta det i dag. Ikke at det er så mye. To julestjerner, to vindusstjerner, en rød løper og tre nisser.[8D]

har akkurat pakka ned alt. har bare igjen å bytte gardiner og stearinslys

syns det er koslig med juleting jeg... hihi
men fått inntrykk at jula blir ryddet vekk rundt nyttår av mange...

blei fjerna på lørdag.

juletreet og julegardinene tok jeg på lørdag. eneste som er igjen er stjerna og staken i vinuet. og en duk på stuebordet. 

jeg tok det i går, har bare gardinene igjen.
Men det blir likevell rødt i stua. Jeg er så glad i rødt, så mye av interiøret i stua er rødt hele vinterhalvåret

Yok den vekk 1 nyttårsdag,men tar den jo frem 1 desember så synes det er lenge nok jeg...

Tok førsteetasjen i foregårs, og vasket skikkelig i går. Overetasjen skulle ryddes vekk for jul, og vasket grundig idag. Men sto opp klokka halv 6 idag me ei frøken som er full i feber og spyr.[&o]

Så her er det sofakos og disneykanal istedet [:)]

Venter på lønna som ventes i morra for å gå på europris å kjøpe plastkasser så jeg kan rydde ned julepynten og vite at den står trygt for mus[&:]

Juletreet røyk ut på lørdag[;)] men var ikke så mye å se på lenger ettersom gulvt var mere grønt enn treet[8D]

ORIGINAL: Azoria

har akkurat pakka ned alt. har bare igjen å bytte gardiner og stearinslys

Vi begynner å ta alt ned i dag, og ser hvor langt vi kommer.

Jula er her enda. Blir nok stående i ei god uke til ja..[:)]

Nei, det får vente til en annen dag har noen ledd som ikke er helt enig med meg om dagen men jobbe ska jeg så ikke energi te å få vaska og rydda hele veien her nå..
Godt jeg syntes det er kjempekos med alle julepynten da[:D]

Tar alt frem 1. advent og ned 1 jan så her er alt borte

Back
Topp