Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi koser oss hjemme med julefrokost og julestrømper mens vi ser på tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen :)Unnimamma91 skrev:
Så pynter vi oss og reiser til mamma :) Skal feire sammen med mamma, stefar og lillesøster i år :)
Vi spiser i 5 tida. Det blir ribbe, medisterkaker og medisterpølser med riskrem til dessert :)
Så går det vell ikke alt for lang tid før nissen kommer, og gavene åpnes :)
Lillejulaften: Lillegutt en liten tur i barnehagen. På kvelden skal vi til mine foreldre og spise brennende kjærlighet (fast tradisjon siden jeg var lita).Skogsfrua skrev:
Julaften: Skal vi til min lillebror og samboer, der blir vi 11 stk som skal feire jul :) Det blir siste julaften vi feirer "borte" til neste år har vi bonusdatter og et barn til så da blir vi hjemme hvert år etter det. Orker ikke å drasse med alle pakkene og så kan vi ta alt i eget tempo :)
1. Juledag: Deilig julekveldsmat hos mine foreldre
2. Juledag: Stort juleselskap med hele slekta til mamma. Blir vel 40 - 50 stk. Vi samles annenhvert år :)
3. Juledag: Har vi en tradisjon om at vi samles gode venner, spiser god middag og spiller brettspill. Mye latter og moro!
Romjula: Skal vi slappe av, Daniel skal i barnehagen 2 av dagene så jeg kan skrive bachelor på dagtid. Så skal vi ut på tur en dag alle fire og kose oss :)
Nyttårsaften: Skal vi kose oss hjemme og slappe av med en god film :)
Gleder meg masse til å tilbringe masse tid med familie og venner :)
Monolit skrev:
Høres ut som en spennende jul og romjul. Hva er brennende kjærlighet?