Jula varer helt til...?

Side

Glad i forumet
VIP
påske?

Hvor lenge varer jula hos dere?

I år blir det før neste familiemedlem kommer til verden håper jeg. Jeg har jo termin 18. januar, så en eller annen gang før det;)

Her varer jula til midten på januar :) Så i år blir den nok tatt ned etter nyttår :p

Jeg bruker å ha jula oppe til rundt 6. januar. Juletreet tar vi litt før, ellers ryr det jo ut hele huset.. Men denne jula er jo litt annerledes, tror vi sier at den varer så lenge mannen gidder :p

Til 13 dag jul har det alltid vært hjemme hos oss da jeg vokste opp...veit ikke hvordan det blir i år, om vi i det hele tatt kommer til å ordne så mye hjemme..skal jo ikke feire hjemme allikevel, og regner med vi har nok å styre med rundt juletider, vi som ikke har begynt hamstringa enda..

Her rydder jeg som regel ned jula 3-4 januar for da er jeg gørr lei jul å en unge som peller på julepynten :P så blir nok rundt den tid neste år også =)

Begynner å bli lei 1. Januar, men får se når den blir rydda bort denne gang ;) sambo skal hvertfall få sette kassene på loftet (ellers er d vel fare for at jeg blir sittendes fast i loftsluka;))

Her i huset tar jeg vekk jula 1.nyttårsdag!;)

Lykkelig gravid <3 skrev:
Begynner å bli lei 1. Januar, men får se når den blir rydda bort denne gang ;) sambo skal hvertfall få sette kassene på loftet (ellers er d vel fare for at jeg blir sittendes fast i loftsluka;))

haha, du sier noe;) høygravide er vi omtrent alle mann hvis ingen små har ankommet.

I år blir d liiiiite jul heim t oss :) Vi ska flytt inn i nytt hus,å regne med at vi itj blir færdi innflytta før langt ut i Desember...Vi ska heim t mamma i jula, så blir mest bort å sia vi har termin i behynnelsa av januar, så kjenne æ at æ itj gidde å ordne t jul, bærre for ei uke...Vi må mal litt å tapetser før vi fløtte inn, så rekk itj over aillt i år Neste år blir d nok jul t midten av januar :)

Back
Topp