Jula så langt :)

Wannebe

Glad i forumet
Hvordan har førtse jula til de små søte vært så langt? Blei det mye pakker på julaften? Og fikk du det du ønsket deg?

Her har det vært familieselskap etter fmailieselskap:) var hos svigers på julaften, hos besteforeldrene til gubben og hos min mormor i går:)
Og i dag skal vi til pappan min og kona sammen med mine bonussøsken og deres barn:)
Pakker blei det mer enn nok av, både for store og små:) Fikk masse til serviset vi har begynt å spare på, så da er jeg fornøyd;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta vår fant ut ho ikkje sku sove, ville ha med seg alt! ;)
Vi fikk det største ønsket vårt til jenta vår, nemlig bilstol nr 2 :D kjempefornøyd :) Vi har vært i ro hos mor mi for det meste, besøket har komt her ;)

babyjente 27 Juli ♡

Vi har hatt en veldig fin jul. Flere familieselskaper på både min og samboerens side. Guttungen fikk masse masse fine klær og Tripp Trapp stol :)

Julen har vel gått han hus forbi, men han elsker å se på lysene på juletreet, og han må få med seg alt de små fetterene hans driver med :) Helt utslitt hver kveld :)

Håper dere har hatt en fin jul også :)

Fødte en gutt 20. juli 2013

Min lille fikk masse fint til jul, mest klær og litt leker.

Selv fikk jeg mer en det som jeg ønsket meg :D

I dag skal vi spise noe så enkelt som spaghetti og kjøttdeig, og jeg gleder meg til litt vanlig kjedelig mat :P

Back
Topp