ThereseAa Forumet er livet 21 Des 2007 #1 ...eller er jeg bare sentimental blitt året rundt?? Tidligere i uka når jeg var ute å kjørte, stoppet jeg for en haug med barnehage barn som skulle over veien. Blei skikkelig rørt jeg der jeg satt [:)] Tror jeg har blitt helt rar etter at jeg fikk barn selv [:D]
...eller er jeg bare sentimental blitt året rundt?? Tidligere i uka når jeg var ute å kjørte, stoppet jeg for en haug med barnehage barn som skulle over veien. Blei skikkelig rørt jeg der jeg satt [:)] Tror jeg har blitt helt rar etter at jeg fikk barn selv [:D]
Smiley80 Forumet er livet 21 Des 2007 #2 Skal ikke så mye til for å bli rørt for tida nei... Merker også jeg er helt annerledes nå etter vi fikk Oliver [:)]
Skal ikke så mye til for å bli rørt for tida nei... Merker også jeg er helt annerledes nå etter vi fikk Oliver [:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 21 Des 2007 #3 Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D]
Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D]
M ms.bonita Gift med forumet 21 Des 2007 #4 ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D] får tårer i øynene av å tenke på den.....[8|]
ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D] får tårer i øynene av å tenke på den.....[8|]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 21 Des 2007 #5 ORIGINAL: frøken my ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D] får tårer i øynene av å tenke på den.....[8|] Veeeeelkommen i klubben!![:D]
ORIGINAL: frøken my ORIGINAL: ~Fiorellina~ Hihi - kontakt meg når du ser filmen "Biler" for ørtende gang og gråter minst 5-6 ganger i løpet av filmen[8D] får tårer i øynene av å tenke på den.....[8|] Veeeeelkommen i klubben!![:D]