JULA ER PÅ TUR...

~Lisbeth83~

Forumet er livet

SITTER HER Å GLEDER MEG TIL JUL[:D]
SOM DU SKREV LINDAEN BARE 100 DAGER IGJEN...HEHE
ER DET MANGE AV DERE SOM FEIRER JULA SAMMEN MED TYPEN/GUBBEN??
VI HAR VÆRT SAMMEN I 6 ÅR Å BODD SAMMEN I 4 MEN HAR IKKE VÆRT SAMMEN PÅ JULAFTEN..
ER BEGGE SÅ GLAD I Å FEIRE SAMMEN MED FAMILIEN...
MEN NÅR VI SELV FÅR BARN SÅ SKAL VI LAGE VÅR EGEN JUL......

HA VÅRE EGNE TRADISJONER...
SKAL GI EN MINNEVERDI JUL(ESTEMING) TIL BARNA MINE[:D]
PÅ NYTTÅRSAFTEN ER VI SAMMEN..ER ANNAHVERT ÅR HOS MIN FAMILIE Å ANNAHVERT ÅR HOS HANS FAMILIE

Jippi, snart jul! Jeg MÅ feire sammen med foreldrene mine, ellers blir det ikke jul! Har sagt til mannen min at hvis han vil feire med meg må han bli med til dem! Han har blitt med hvert år untatt de kveldene jeg har jobbet. Da har han feiret med familien sin. Men da sier han alltid at han trives bedre med å feire med meg![:)] Men nå som det er en liten en på tur må vi gjøre om på det. Syntes svigermor må få litt glede av den lille også! GOD JUL![:D]

Å, så kos at det snart er jul[:)] Elsker julen...
Samboeren og jeg feirer hver for oss. MÅ feire sammen med mine[:)]
Når det så kommer en liten en, så feirer vi sammen selvfølgelig[:D]

GOD JUL

Siden jeg hadde sagt så mye om hva jeg mente om jula på det andre innlegget orker jeg ikke utdype det så mye her.. Men jeg gleeeeder meg[:D]

herrefred ja d er snart jul :)
ja jeg og typen min bruker å feire julen sammen ..
har vært sammen i 2 1/2 år og har bodd sammen i 2år.
feiret begge julene sammen :) er hos mine foreldre på julaften og førstejuledag. så reiser vi til hans mor i romjulen...

Skal feire første jula med kjæresten i år..
Blir rart egentlig, alltid feiret alene med familien og sånn... Men blir selvfølgelig annerledes nå når vi har barn sammen.
Skal være hos foreldra mine da, svigers har flytta til Israel og skal være der ett år. Også en ting å gjøre når man blir besteforeldre [&:]

Gleder meg iallefall masse til jul [:D][:D]

Hvordan får dere til med sånne nissebilder og slikt forresten???

Jeg har vært samboer i snart 4 år. Og har feiret julaften 3 ganger med han. Første året hadde vi bare vært sammen i en drøy mnd. Så da feiret vi hver for odd. De to første årene feiret vi først hos min familie, andre året hos hans familie. Og i fjor slo vi sammen og feiret både mine og hans foreldre, min bestemor, hans søster og oss sammen hjemme her. Det ble kjempevellykket og er å anbefale. I år har han barna sine og vi venter vår første så det blir vel jul hjemme hos mine foreldre i år med hans mor tilstede der. Svigerfar gikk desverre bort på nyåret.

Back
Topp