Jula 2025

Eier ikke julestemning! Selvom jeg føler jeg drikker min vekt i julebrus men i helgen skal jeg bake og kjøpe julegaver. Det håper jeg hjelper. Er det noen som har kjøpt en julegave til den i magen?

Eier ikke julestemning! Selvom jeg føler jeg drikker min vekt i julebrus men i helgen skal jeg bake og kjøpe julegaver. Det håper jeg hjelper. Er det noen som har kjøpt en julegave til den i magen?
Helt enig! Null julestemning i år av en eller annen grunn :sad010 Mulig dette her opptar 100 % av hjernekapasiteten i år hehe

Her har formen vært så dårlig at jeg ikke har orka så mye + sykt/syke barn hele uka :wacky: Men..Jeg gjorde meg heldigvis ferdig med alt av julegaver tidlig i år, og pynting. I morgen er planen å prøve å lage pepperkakehus og kanskje litt annet julepynt med julemusikk på høy guffe! Tror det blir bra stemning da:happy:

Har et par julegaver igjen, men det ordner seg :happy: Ellers er julelys ute kommet opp, og ca 50 % julepynt innvendig. Skal ut og kjøpe juletre hos den lokale gården neste helg og pynte det sammen med bonuskidsa (20 og 25 år :love017 ) Har egentlig ikke julestemning nei, men nå skal jeg søren meg sette på noe julemusikk og se om det kommer seg :santa

Last edited:
Glad jeg er så og si ferdig med julegaver, for nå blir det ikke så veldig mye mer overskudd fremover :D vi skal bort i julen, så da er det ikke så mye annet styr hjemme heldigvis! Gleder meg sykt mye til jul da

Jeg har mannen hjemme i adventstida for første gang på mange år (sjømann), så vi hadde innstillinga med maks julestemning. Vi har landa på at vi må få unnagjert det meste ila de neste dagene, sånn tilfelle jeg blir sengeliggende. :smiley-ashamed004 Mandag skal vi fikse ferdig gaver og kjøpe julepynt. Vi flytta til større hus i fjor, men da hadde vi en på 4 mnd, så jeg orka ikke folketunge kjøpesenter. Så det var litt skrint! Gleder meg til å fylle på!

Vi reiser på juleferie neste helg, og nå som formen er under middels så orker jeg ikke å styre så mye med pynting her hjemme. Men i helga får vi besøk av noen venner som skal få pinnekjøtt, og så skal vi bake pepperkaker på søndag! Så litt stemning blir det da!

Back
Topp