Jula 2023

KoseMos1

Glad i forumet
Julibarna2014
Julibarna2024☀️
Hvordan er deres jul?
Med ekstern famile eller bare kjernefamilien?


Her er det kjernefamilien +plus en til.

Jeg skjønner ikke, jeg er så slapp..... Ligg bare å slumre og gjør jeg en ting så må jeg kvile etterpå.
Har hatt 2 sove økter nå fram til klokken 16
Er 9+0
 
Vi var kjernefamilien på julaften, fikk besøk av mine foreldre som blir til i morgen.
Her går har julen gått sånn tålig, snåkvalm hele tiden. Blir ikke så mye julemat for å si det slik :hilarious:
Tar formidagsdubben sammen med 3 åringen, godt å slappe av midt på dagen! I alle fall så tidlig som vi står opp :cat:

Kjedelig å være så slapp, får håper du får mer energi snart :Heartred
 
Var hos min pappa som er veldig syk og antakeligvis hans siste jul + kona hans, samboeren min, også kom mamma oh stefaren min også. Det ble en fin kveld, tross alt. Jeg tror alle var fornøyde, var viktigst med faren min og få være med han.

Ellers pleier samboer og jeg å feire med hver vår familie - det blir felles hvis dette kommer seg til termin :).
 
Vi bor langt fra familie, så feiret jula med venner. Det var gøy å få dem til å se "Christmas as usual" før de kom slik at de var forberedt på hva som ventet dem :hilarious: (for eksempel: Hæ? Går dere virkelig rundt juletreet mens dere synger?)

Det var mye forberedelse men det gikk bra. Løp ut på toalettet innimellom matlagingen, og satt meg ned på en stol når jeg trengte. Kjente det mer i går - da lå jeg som et slakt nesten hele dagen. I dag har kvalmen og oppkast blitt mye verre så har startet medisin slik at jeg kan være oppegående til jobb i morgen.

Resten av jula blir relativt rolig så vi tenkte å starte et lite byggeprosjekt i hagen (jeg er ikke så nyttig for tiden så satser på at mannen tar seg av det meste der).
 
Feiret med 2 av mine familiemedlemmer + samboer. Det ble stille og rolig, og etterpå merket jeg at jeg var veldig sliten.

Egentlig har jeg planer tre dager på rad nå, men tviler veldig på at jeg klarer å gjennomføre alt. Trøttheten kom som et teppe over meg 1. juledag. Og er en rar blanding av litt uggen, men også veldig sulten.
 
Back
Topp