Jul

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Har noen av dere begynt å tenke på jul?
Julegaver etc?

Egentlig ikke begynt å tenke på jul, og synes jul er litt stress[emoji28] Jul har og begynt å bety sykdom[emoji23] Går alltid omgangssyke før og under jul.

Åja! Her har jeg tenkt på jul lenge, nesten siden forrige sånn cirka :hilarious:

Kjøpt julegave til eldstemann og to nevøer.. kjøpte på salg i mai :P Litt vel tidlig, men greit å ha det gjort. Mye bursdager oppunder jul/nyttår, så blir endel gaver.

Jaa, nesten i mål med alle smågaver (hobbystasj, interiørstasj, og en del Rituals-produkter, laga personlige oppbevaringsposer med logoer/kult trykk[emoji2])
Mangler noen store, men de tar jeg nærmere jul så de evt kan byttes [emoji7]

Jeg har laga ferdig tre bilder til mamma med hund, driver med vin forkler med ugler nå. Også har jeg fullført disse tre veggeteppene.
To er julegave og ett skal jeg prøve å selge

Vedlegg

• collage-1536951210426.jpg
    collage-1536951210426.jpg
    533,9 KB · Visninger: 70
Har noen av dere begynt å tenke på jul?
Julegaver etc?
Har beg å skriva lista når eg høyre folk snakka om at «d skulle eg hatt», Evt beg å bestilla litt viss da e noko så skal besillast. Tenke masse på mat, pynt og servietter. Syns det er viktig å kosa seg mssse og pynta uten å stressa :) med tanke på lille frøken så er 2 år kjeme ho til å få pakka opp nokon pakkar på formiddagen slik at det ikkjeblir så masse etter middag og det blir nok litt seint!

Jeg har planer om og begynne værtfall :p

Jeg leste ett sted at det er 99 dager igjen til julaften i dag.
Det er en koselig tid foran oss :happy:

Jeg skal til svigers, vi er annenhver gang. Eller, nå hørtes det ut som om vi har vært lenge sammen.
Første året var vi hver for oss. Han på hytta sammen med foreldre og søster, fem timer unna. Og jeg hos mamma og familien.
Det var i 2015. I 2016 var vi hos hans på gården, med søstera hans :) Veldig koselig, stille og rolig jul.
I fjor var vi hos mamma, stefar og brødera mine. Koselig det også.
I år er det gården og svigers igjen. Kunne ha tenkt meg å feire jul hjemme neste år, eller neste der igjen.
Også med pappa og søstrene også en gang snart. Men blir fort mye hit og dit med foreldre på hver sine kanter :rolleyes:
Men i år er det i alle fall hos hans. Det er 3 kilometer unna.

Så håper jeg at det er siste jula som barnløs. Håpa det i 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012 også... Samt 2016 og 2017.
Så det er lov å håpe denne gangen også :rolleyes:

Er ferdig med de 2 første julegavene. Vi skal til svigers i år, om vi ikke klarer å lokke de hit. Da blir det første jul vi feirer hjemme

Har ikke hatt sjangs til å tenke på julegaver! [emoji23] Men vi skal ha julefeiringen hjemme hos oss, så har begynt å tenke på hvordan jeg kan lage skikkelig julestemning her hjemme i år [emoji5] Vil handle inn helt ny julepynt. Jeg er mer glad i moderne julepynt, enn røde nisser og gammelt nips naps - så gleder meg til å handle alt nytt [emoji2] Handlet nye julekuler til juletreet i fjor. Gull og sølv [emoji7] Syntes det er så fint når det er pyntet i maks 2 farger, fremfor alt mulig forskjellig.

Åh! Nå tror jeg at jeg må innom eBay og handle litt.

Har ikke hatt sjangs til å tenke på julegaver! [emoji23] Men vi skal ha julefeiringen hjemme hos oss, så har begynt å tenke på hvordan jeg kan lage skikkelig julestemning her hjemme i år [emoji5] Vil handle inn helt ny julepynt. Jeg er mer glad i moderne julepynt, enn røde nisser og gammelt nips naps - så gleder meg til å handle alt nytt [emoji2] Handlet nye julekuler til juletreet i fjor. Gull og sølv [emoji7] Syntes det er så fint når det er pyntet i maks 2 farger, fremfor alt mulig forskjellig.

Åh! Nå tror jeg at jeg må innom eBay og handle litt.

Såå kos[emoji7][emoji7] husker første jul jeg skulle ha i eget hus! Tok heelt av med handling av julepynt og handla i good tid! Så kom alt på 50-70% i ukene før jul og rett etterpå! Så lite tips, vent! Så sparer du myye!! Og det er også på tilbud rett over jul, hvis du vil ha mer til neste år[emoji12][emoji12]

Back
Topp