Jul!

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg er veldig glad for at eg skal tilbringe heile dagen innandørs! Er det julevær nokon plass i landet, tru? Utanfor Bergen er det i alle fall regn og kraftig vind, men inne er det fyr i ovnen, juletre og kos, pinnekjøttet er på kok (seifileten til pus og), så då kan det bare regne for min del!

God jul til alle mødre, små mageknøtt og familiane!
4e6293d6a329425872c2f0533c2c384a

God jul ja! Her på østlandet er det heller ikke julevær, 7 pluss og grått. Deilig med pinnekjøtt! her hos svigers er det ribbe og savner veldig pinnekjøttlukta, blir ikke helt det samme uten den altså.

God jul :) her er det heller ikke mye til julevær, men skal nok greie å nyte likevel.

Ikke julevær her i Bodø heller... Regn og vind :( men jeg og samboer har tent masse lys og kjenn duften av pinnekjøttet <3

God jul ja:santa
Her har me ikkje heller haft noen julevæder. Massa regn haggel og vind.

Ikke noe julevær i Rogaland, her har vi hatt regn og sterk vind hele dagen og kvelden. Inne har vi det heldigvis godt og varmt, men soverommet var iskaldt... Frem med tepper!

Og jaggu kom snøen i går. Stor stas!!

Her har det snødd nå i 3 sager, og nå er tempen -4 og klarvær. Helt perfekt og masse julestemning. :) Ungen koser seg ute med kjelke og akebrett.

Det begynte å snø her 3.dag. fint å se på, også skaper det jo litt julestemning. Men sånn egentlig er jeg over hodet ikke venner med dette kalde og hvite som faller fra himmelen...

Back
Topp