Jul :)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Er dere begynt på julepresanger? Eg har kjøpt 6stk så føler meg veldig flink :D
Ka skal dere kjøpe til maibarna? Trur eg trenger tips der :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Så flink du er! deilig med alt som er unnagjort:)
Jeg bruker vanligvis å være tidlig ute, men i år vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til de forskjellige... Vet ikke hva vesla skal få enda. Forslag: gå-bil, interiør til rommet, barnehagesekk, gyngehest, klær, gavekort til 1års fotografering. Tja, det var set jeg kom på i farta:)

Jeg tenker hvert år at "i år SKAL jeg være tidlig ute".. men skjer aldri!!
Har så smått begynt å tenke på gaver, men synes det er så vanskelig nå.. pleier å gå veldig fort når jeg først setter i gang

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har jo begynt å selge me&i klær. 15 desember er sesongen ferdig og plaggene er mine. Så det blir noen me&i klær i gave til tantebarna. :p
Tvillingene er vi ferdig med. De får traktor med henger.

Har begynt å tenke på det. Vil prøve å komme igang litt tidlig i år og kunne få spredd utgiftene utover litt mer enn 1 mnd. Så nå har jeg tenkt til å innhente ønskelisten fra de vi har å kjøpe til.

huff.. aner ikke hva jeg skal kjøpe jeg. mest lyst til å si at de ikke trenger å kjøpe noe til oss voksne. heller bare kjøpe en liten ting til barna. :smiley-ashamed005

huff.. aner ikke hva jeg skal kjøpe jeg. mest lyst til å si at de ikke trenger å kjøpe noe til oss voksne. heller bare kjøpe en liten ting til barna. :smiley-ashamed005
Det er egentlig ganske lurt, vertfall med venner. Blir utrolig masse å kjøpe og vansklig å finne noe spesielt til alle :/

Har begynt å tenke på det. Vil prøve å komme igang litt tidlig i år og kunne få spredd utgiftene utover litt mer enn 1 mnd. Så nå har jeg tenkt til å innhente ønskelisten fra de vi har å kjøpe til.
Har sendt rundt beskjed at eg vil ha ønskelister eg og. Hater at alle utgiftene kommer i desember når vi alle gjerne vil kose oss litt ekstra..

Har begynt ja.... har sikkert kjøpt 10 stk eller noe slikt, så holder jeg på å kjøpe kalendergaver til kalenderen til mannen og ungene:)
Begynner alltid tidlig, får delt utgiftene da:)

Kjære vene så flinke folk er :O jeg har ikke tenkt tanken en gang da mamma plutselig kjøpte julegave til Søstern min da vi var på butikken i sta :p

Lite penger å rutte med i desember for oss.. Så må nesten finne på smarte ting!

-- tasting fra mobil --

Shit hadde glemt kalenderen! Takk besnik ;)

Back
Topp