JUL!

Snickers

Gift med forumet
Hvor langt er du "på vei" hva jul angår?

Jeg har omtrent alle 72 kalendergavene i boks, jeg har såvidt begynt å få i hus noen julegaver, julekortene er bestilt---de henter jeg i morgen---jeg har begynt å kladde ned navn og adresse til alle som skal få kort...også har jeg kjøpt inn gavepapir, merkelapper og bånd ;-)-----og julekuler og litt stæsj ;-)
 
Julgaver? joda. Vaaaar ferdig med de oppi hodet, men etter jeg har jobbet litt på Glassmagasinet nå så har den orginale listen min blitt litt forandret, he he! :p
 
langt i fra ferdig ... har kjøpt 36 av 72 kalender gaver .. ellers har jeg bare kjøpt 2 julegaver .. julekorta må har jeg ikke begynt på engang .. men har tenkt på hvordan jeg skal ha de ihvertfall
 
Oj! Hehe, jeg har ikke fått begynt ennå en gang jeg.
Men jeg tenkte å begynne nå straks lønningen kommer inn, for jeg ser ikke for meg at jeg burde ta alt i siste liten dette året også, siden jeg er veeeeldig høygravid rundt juletider.

Men jeg har i hvertfall sett for meg hva noen skal få i gave av oss da. Så får vi se om jeg finner noe ala det. Har også planlagt å feire jul hjemme hos oss, dersom mamma og lillebror vil komme å feire med oss :-)
 
Jeg har kommet så langt at jeg har skrevet ønskelister som ønsket av de rundt oss. Ellers er alt på to do listen. Ikke stresset av den grunn, ganske laidback, selv om tiden går fort. Vi skal til fotograf I neste uke, så da blir det julekort også. :)
 
eg har skreve liste over kem som skal få julegave :)
og skreve ønskeliste til meg, mannen og Maria
det var vel det :)

også har eg tenkt på kordan Julekortet skal se ut da.. tenkte å prøve på noke alla det Trone hadde når ho gikk med Fredrik. Der Isabell klemte gravidmagen som det sto God Jul på :D
men spørst om eg får med meg Maria på det da... ho skal som regel bare fange kameraet..
men eg syntes dette var så fint!
 


Klesklypa skrev:
eg har skreve liste over kem som skal få julegave :)
og skreve ønskeliste til meg, mannen og Maria
det var vel det :)

også har eg tenkt på kordan Julekortet skal se ut da.. tenkte å prøve på noke alla det Trone hadde når ho gikk med Fredrik. Der Isabell klemte gravidmagen som det sto God Jul på :D
men spørst om eg får med meg Maria på det da... ho skal som regel bare fange kameraet..
men eg syntes dette var så fint!

Så koselig da!! 
 
Ej gler mej til juuuuuul, hekje gledd mej så masse sia ej va lita :) her går det i pakke kalender tenking ;) planlegge litt ka vi skal kjøpe i julegave :) så he ej beg.å tenke på juleantrekket til Fredrik? ka ska dei andre små febbisane ha på sej?
Blir kjekt å lage julemanna med småttisen :)
 
Ååååå, vi har satt opp kakemann-baking med mine kids og 2 venninner med deres gutter i begynnelsen av desember! Da skal vi kose oss, bake å pynte kakemennene å, ja-----som jeg gleder meg!
 
5 gaver er ferdig, 1 er påbegynt og gave til min kjære og motsatt er at jeg har bestilt 2 like puter som skal være veldig bra visst.
 
haha du snickers er jo helt crazy når det komme til jul da!!!!!! 



jeg er ikke kommet i gang i det hele tatt jeg..... Men har bestemt meg for at det kanskje blir pakkekalender bare fordi jeg har dilla på å kjøpe slike leke dyr, sånn skikkelige! 
 
Back
Topp