Jul?

Tonelill

Glad i forumet
Noen som har planer for julen da? En liten stund til ennå,men det går jo så fort når det virkelig begynner å nærme seg.....[:D] Har stort sett hvert hjemme hos mine foreldre annenhvert år(de bor langt unna),og i år skal vi være hjemomkring. Gleder meg til å begynne med julegaveshopping [:D] Alltid like spennende.

Her er vi annenhvert år hos mine og mannen sine foreldre og i åtr skal vi til hans foreldre [:)]

Da er vi hos mine foreldre lille julaften og spiser stek og loff [:D] nam, nam....

Julegaveshoppinga er i gang, og det er deilig å være så tidlig ute i år [:)]

I år feires jul med svigers på hytta. Da slipper vi å tenke på hjemreisen på julekvelden[;)]
Julegavehandling er i full gang alt. De som skal sendes til Sveits må jo sendes senest 6.12. Så like greit å være enda tidligere[;)]

vi skal feire jul hjemme i nytt hus[:D][:D][:D]
sammen med foreldrene mine,farmor og svigefar... det blir sikkert kjempe kos[:)]

og jeg har kjøpt 2 julegaver.... og flere skal det bli på denne oktoberlønninga....synes det er greit å fordele det på flere lønninger[:)]

Har begynt å glede meg ordentlig til jul[:)] Skal bli så kjekt å få kjøpe masse julegaver til lille jenta mi[:D]
Men aller først skal bursdagen hennes avvikles, og det blir stas dette året for nå er hun stor nok til å si hva hun har lyst på[:D][:D][:D]
Og etter det blir det nok innkjøp til pakkekalender, men dette året blir det ikke bare pakker oppi. Tenkte å legge noen lapper med aktiviteter vi skal gjøre den enkelte dagen, som f.eks. bake kakemenn o.l. [:)]
Gleeeeeeeeder meg såååååååååå utrolig mye til hun skal få se nissen og åpne julegaver[:D][:D][:D]

Vi skal feire jul hjemme hos oss og har bedt både svigers og mine foreldre og søsken hit. foreldra mine og søskena mine kommer men svigers er jeg usikker på.. det blir første julen uten broren til sambo og første julen til mini i magen så vi får bare se hvordan det går..:) håper vertfall på en fin kveld:)
skal og begynde julegaveshoppingen nå..har bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til noen så gjennstår bare å kjøpe de og finne ut hva vi skal kjøpe til resten..vil vertfall vere ferdig til skatten kommer så jeg slepper det stresset med en helt ny baby:)

her skal vi feire jul hos svigers i år[&:] gruuuuer meg, og kjenner eg ikkje gleder meg så veldig mye til jul[8D] 
Ingenting er bedre enn å være hjemme hos mamma![:D] Men fra nesste år så blir det til at vi feirer hjemme, og folk får helelr komem til oss. For da er vi komt oss i huset vår, og kan lage egne tradisjoner[:D]

Uansett, ja eg er begynt på julegavene[:)] Ferdig med alle barna vi har å kjøpe til...utenom snuppa[:)] Men har fortsatt maaaangen gaver igjen[8D] Og har en plan om å bli nesten ferdig på november lønna. Har lyst å kooose meg i jula og bruke pengene på oss selv med desemberlønna[:)]

I år skal vi være hos mine foreldre[:)] Det er annenhvert år[:)] Så det blir kjempe kos[:)] Masse god mat[:)] Jeg er jo høygravid i jula så håper det blir en rolig jul med ikke for mange selskap. Men regner med et par. Ellers så kan jeg glemme å begynne og tenke på julehandelen til vi har flyttet inn i nytt hus nå i november og kommet litt i orden der[:)] Vi har også en baby som det må handles inn til, men det tror jeg kanskje ikke jeg får gjort før i januar[8|][8D][&:] Det blir stress.

Sambo er ute i julen, så det blir bare meg og ungene.. Vi spiser julemiddagen hos min mor og co og drar hjem for å åpne pakkene.. På formiddagen koser vi oss i pysjen med julestrømper og jule-tv og drar på kirkegården med hele familien..

Har ikke begynt noen forberedelser enda, men starter så snart skattepengene kommer 20 oktober..

Back
Topp