Jul

Ulva

Forumet er livet
Nå har det vært så mye jule prat her inne i det siste at i morgest når jeg våknet hadde jeg sånn julestemning at sambo bare rista på hodet og lo av meg! [8D] Gleder meg så!! [:D][:D]

Det hørtes koselig ut med spontan julestemning [:)]

Ååå...så deilig!!! Gleder meg sånn til jul jeg og!!! Feire jul med en liten propell, må jo bare bli fantastisk!!!

Åååå....nå fikk jeg og julestemning! Tenker på tidlige morgener med levende lys, adventstake og så ser man ut av vinduet så snør det Elsker jul!

Gleder meg også til jul. Siden vi flytta i september blir det første jula her. Blir kooooos [:)]

Åh, har begynt å glede meg jeg og. Er i full julegavemodus[;)]

Sidene dere har snakka så mye om jul her inne så har jeg faktisk starta med julegavene i dag! 7 stk i boks! [:D] (egentlig 9 hvis man regner med 2 fra Emilie)

hehehe nåhh såå kosli da[:D] er såå kosligt når det er jul[:D]

Har alt begynt å handle julegaver og drikke gløgg!!!!!!

Jul er super kos!

Syns det er så herlig å bruke ettermiddagene til å bake med snuppa, men det er jo lenge til enda[:)]

Jeg var innom "julehuset" på bryggen på søndag. Der spilte de julesanger og vi så på julepynt. Da kom jeg i julestemning[:)] Min eldste var helt i hundre! "Mamma, jeg ser den ekte julenissen!!!!!". Det var en elektrisk en som spiste grøt. hun var helt bergtatt[:D]

Dette blir første jula vår hjemme! og jeg gleder meg sååå masse! [:D]
Sitter og kjenner på julefølelsen hele tiden, og gleder meg til økonomien kommer i orden så jeg kan begynne å kjøpe gaver (og lage!) [:)][:)]

Back
Topp