Jul, strålande jul!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Ok, eg veit. Det erei lita stund til jul.. Men det må finnast andre som gjerne vil unngå å stå til knea i klede med tårene sputande, og uttalingar som "EG AVLYSER JULA!!" ljomande gjennom huset..

Så. Juleklede! Kjolar, skjørt, bikini, ikkje så viktig. Om du har planen klar, eller er på kiken som meg, så er dette staden du kan legga ut bilete, linkar, stilla spørsmål, eller dela dine frustrasjonar over klede, eller manglande sådan.

Eg har alt begynt å tenke på kva eg skal ha på meg på 2 julebord i starten av desember. Eg aner jo ikkje kor stor eg er då, og er redd for at det blir stresshandel i siste liten[emoji51] Det er eg eigentleg ikkje så glad i!

Har begynt å tenke på kjole til julebord med jobben og klær til julaften. Men så vet jeg ikke hvor stor jeg er om to mnd[emoji28]

Tror jeg skal bestille på Mamalicious. Men litt usikker på om xl er passe. Jeg er ikke så petit.
Skal på julebord i november og desember, pluss fest i romjula så må ha noe som kan brukes til alt det pluss jul og nyttår.

Mannen min har allerede sydd kjole til meg som jeg kan bruke i jula [emoji7] eneste problemet er hvis puppene mine vokser noe særlig innen den tid, men da får han sikkert fiksa det og [emoji4][emoji4]

Mannen min har allerede sydd kjole til meg som jeg kan bruke i jula [emoji7] eneste problemet er hvis puppene mine vokser noe særlig innen den tid, men da får han sikkert fiksa det og [emoji4][emoji4]

Wow!!!!
Får vi se bilder eller?? :)

Jeg kjøpte en ganske stretchy kjole med omslagseffekt til jul i fjor, som viste seg å være for stor. Nå ser jeg at den blir ganske så fin med babykul inni. [emoji4] Da kan jeg bruke den på julebord og julaften / nyttårsaften, tenker jeg. Har også lyst til å kjøpe et svart, kort mammaskjørt, da kan jeg variere med ulike topper til.

I går måtte jeg bare bite i det sure eplet og gå til innkjøp av ny bh og bikini. Fy søren så mye de har vokst! [emoji24] Mannen fryder seg da, så det er jo en trøst. [emoji57]

Sniker fra Mars

Eg elska jul, over alt på jord, og gleder meg heilt vilt allerede. Trur eg har fått meir julestemning av å tenka på kor magisk det skal bli i åra framover når eg får eit lite barn [emoji173] uansett; syns Zalando hadde mangen fine julekjolar til gravide. Men kroppen kan endra seg stort til den tid, så eg ventar ei stund til.

Her blir juleklærne til arbeidsklær igjen [emoji17] arbeidhelg.

Sniker fra Mars

Eg elska jul, over alt på jord, og gleder meg heilt vilt allerede. Trur eg har fått meir julestemning av å tenka på kor magisk det skal bli i åra framover når eg får eit lite barn [emoji173] uansett; syns Zalando hadde mangen fine julekjolar til gravide. Men kroppen kan endra seg stort til den tid, så eg ventar ei stund til.

Eg prøvde å bestille 5 ulike kjolar på Zalando, men enda opp med å returnere alle. Lengden på kjolene var ikkje noko flatterende på meg. Eg er 167 høg og er normal med former. Dei gravidkjolane eg bestilte viste seg alle å slutte ved kneet eller rett under og det var ikkje heilt kledelig på meg. Kler best kjolar som sluttar litt over kneet eller som er fotlange. Må derfor leite meir! Vi skal og i ein bursdag 21 oktober, men då reknar eg med å kunne bruke ein av dei vanlege kjolene eg har[emoji1]

Ser flere skriver at de ikke tør å bestille kjoler enda for de ikke vet hvor store de er i Desember. Men... er det ikke slik at man kjøper f.eks M hvis man er M til vanlig, så er det stretch slik at gravidklærna passer etterhvert som magen vokser? Eller har jeg missforståt gravidklær?[emoji848][emoji23]

Ser flere skriver at de ikke tør å bestille kjoler enda for de ikke vet hvor store de er i Desember. Men... er det ikke slik at man kjøper f.eks M hvis man er M til vanlig, så er det stretch slik at gravidklærna passer etterhvert som magen vokser? Eller har jeg missforståt gravidklær?[emoji848][emoji23]

Hvis de er som meg er de sikkert redde for å legge på seg litt mer enn bare rundt magen og dermed måtte gå opp i str[emoji28]

Eg prøvde å bestille 5 ulike kjolar på Zalando, men enda opp med å returnere alle. Lengden på kjolene var ikkje noko flatterende på meg. Eg er 167 høg og er normal med former. Dei gravidkjolane eg bestilte viste seg alle å slutte ved kneet eller rett under og det var ikkje heilt kledelig på meg. Kler best kjolar som sluttar litt over kneet eller som er fotlange. Må derfor leite meir! Vi skal og i ein bursdag 21 oktober, men då reknar eg med å kunne bruke ein av dei vanlege kjolene eg har[emoji1]
Så lenge du har ein kjole som ikkje strammar rundt magen til det er ukomfortabelt så går det nok fint. Eg brukar mangen av mine vanlige kjole enda, men magen har vokst veldig (er 16+6, i Marsgruppa). Skal hugse på det fra Zalando, min kropp & høgde ekje så ulik din [emoji1]

Hadde satt min lit til Zalando, sett på masse fint der. Men er 158cm, ganske smale skuldre, store bryst, smale hofter. Sliter nok med å finne klær i butikk[emoji14] får bare lete videre da

Jeg elsker jul! [emoji7][emoji7]
DET gjer eg og, men eg kjenner hormonane og meg sjølv så godt at eg veit det er fare for joggebukse om eg ikkje finn noko innan rimeleg tid før den kjem :angelic:
Ikkje at svigerfamilien hadde hatt noko i mot det forsåvidt, men eg likar jo å pynta meg, og vil helst ikkje utsetja familien min for kjeftande teltplugg dersom det kan unngås :happy:

Elsker jula, gleder meg som en unge vært år [emoji23] i år gleder jeg meg ekstra til å lage pakkekalender til dattera mi. Og har allerede kjøpt den første julegaven [emoji106]

Back
Topp