Jul snart!

m@ge

Andre møte med forumet
Jeg gleder meg så veldig til juuul! Det er den beste tida i året synes jeg, den vi har foran oss nå! Å tenk i år skal vi sitte der med en liten babymage og kjenne små dult fra innsiden:)

gleder meg kjempe masse jeg, og i år er kommende storebror så stor at han får med seg litt mer 

Ååååååh, samme her!!! Gleder meg i bøtter og spann til jul! Kjente faktisk på følelsen idag tidlig da jeg gikk ut med søpla, det er første dag med minusgrad her og det luktet liksom jul ute! Da blir jeg sååå glad!!! Og til jul er vi jo ca halvveis i sv.skapet også!!! Det blir nok en fantastisk jul og jeg er så heldig og skal feire med hele familien min i år!!

Jeg gleder meg og! Mine foreldre kommer til Norge, så da kan jeg lage god mat til flere enn bare oss 4, barna kan kose med bestemor og håper at de endelig kan se magen min vokse!

Her er også jul forbundet med gode minner Ü Det er da man får lov til å være litt barn igjen :) Bare glede seg og kose seg :)

weee. ja gleder meg til jul Snart skal jeg beynne med julegaveshopping. Har dere begynt?

Gleder meg til jul jeg også. Og som MittAndre også sa lenger opp her, det lukta liksom litt jul ute nå som det har blitt minusgrader. Koselig :-)

Skulle ønske jeg kunne svare at jeg hadde begynt på julegavene, meeeen nei...
Så det blir nok et stort innhogg i lommeboka i månedene før jul i år også.

Gleder meg også til jul, spesielt i år. Forhåpentligvis første jul om gravid :-) Hvis jeg er heldig, får vi ul rett før jul. Det hadde vært en super julegave :) På julaften er jeg nøyaktig 18 uker på vei :)

Jeg gleder meg til jul og kunne ønske julen var en hyggelig tid for alle. Desverre vet jeg alt for godt at den ikke er det. Mange barn gruer seg til jul.

I år feirer vi hos oss med min familie. I tillegg har vi invitert et vennepar som ikke hadde noen å være sammen med. Det hender vi inviterer venner hvis de ikke har noen i nærheten de ønsker å feire jul med. Det er så koselig :)

En liten utfordring: Tenk på om du kjenner noen som kanskje ikke har noen å feire jul med, eller som feirer jul med familie de egentlig ikke trives med. Hadde det ikke vært hyggelig med en ekstra gjest eller to?

Back
Topp