• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jul på Månetoppen

*naftaline*

Forelsket i forumet
Hva skal jeg gjøre når det er over? Jeg elsker det! [:D] M har fulgt sånn noenlunde med, men spør ikke etter det. Mora derimot... Det har ofte vært sånn at vi har vært ute til etter barne-tvtid, og da må han pent se "nissene" på dataen sammen med meg.

Flere som er hekta? [:D]

ja, og Phillip spør alltid når den er slutt om han får se mer nisser. hehe[:)]

Tobias bryr seg katten i Månetoppen, mora bare sovner når det står på, og Ida følger delvis med. Men vi er veldig glade i å bruke blånisseluene våre da.

Da Månetoppen begynte 1.desember, så var det første Ida sa: "Jamenn, kommer ikke Jul i svingen da?". Så vi savner Jul i svingen vi.

Jul i svingen var best!

Her i huset er minstemann lite interessert i månetoppen mens størstejenta på snart 13 liker det [;)]

David føler med når det er sang ellers bryr han seg ikke..Men storesøster liker å se litt på det,men hun likte jul i svingen bedre..[:)]

Alva-Emilie sovner som regel på fanget mitt når det begynner [:D][8D]

Alt for lite action, det er totalt uinteressant. Hadde det vært barnas superjul derimot!!! Hun elsker barnas supershow [:)]

Hun ser litt, men er ikke kjempe intressert. Men jeg er også hekta , syns det er så koselig[:D]

ORIGINAL: Zlimet

Hun ser litt, men er ikke kjempe intressert. Men jeg er også hekta , syns det er så koselig[:D]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

ORIGINAL: Zlimet

Godt vi er flere.. Ble nesten litt skuffa da han hadde sett det uten meg hos besta i dag.. [:D][:D]

(Skal se dagens episode på nett-tv.. [8D])

Back
Topp