Jul og Nyttår.

Linka

Gift med forumet
Hei alle desembermammaer.[:)]

Lurer fælt på hva dere skal i jula. og nyttår selfølgelig. De som har termin rundt disse tider er vel litt på den varsomme siden?? Selv skulle vi egentlig feier nyttår i Østerdalen hos foreldra til sambo, men jeg tør ikke dra så langt når nurket er ventet 4 januar. Og siden menstermin var 24 desember kan jo alt skje.
Bor nærme mamma og pappa så jula blir der. Nyttår også tror jeg.

Er dere nærvøse for å dra bort i jula?? Og dere som føder før, skal dere bort eller blir det hjemme???

Just wondering...

Klem

Jeg er fryktelig glad i jula, og tradisjonene rundt den!!
Derfor blir jeg "litt" bekymret nå, når jeg liksom ikke har så stor kontroll...

Dattera til samboeren skal ihvertfall feire her, også er det "vårt år" til å ha svigers..
Så da regner jeg med at det blir hjemme hos oss..
Samboeren får laga ribba og vaske til jul, regner med at det blir tøft for meg, uansett når han kommer.. [;)]
Mamman min bor i kjelleren, så i år skal hun komme opp og åpne gaver med oss!!
Og det gleder jeg mag masse til..
Hvis jeg er her da.. Har ihvertfall ikke lyst til å ligge på sykehuset alene.. .[:(]

Menstermin min var 26 desember, UL termin ble 14 desember..
Så er aldri godt å vite når han vil komme ut.. Men håper det blir før, eller ihvertfall rundt termin...

Både min og min samboers familie bor ikke langt unna oss... Så det blir heldigvis ikke noe jeg trenger å stresse med...!
Tror ikke jeg hadde syns det var så greit å planlegge å reise bort i jula nå...!

Jeg må nok pynte til jul for første gang. For i år kommer mor mi og lillebror min til oss. Det er første gang vi har plass til at flere kan bo med oss oxo.

Jeg og samboeren min har aldri tatt jula så høytidelig, men det må vi begynne med no. Vil jo at gutten skal vokse opp med nisser og juletre til vær jul.

Nå er det ikke sikkert at vi får før over nytt år, men samboeren min skal være avholds i jula for første gang på mange år. Det blir uanz ikke mer fyll i jula fra nå av.

jeg skal være hjemme på juleaften hvis jeg går over tiden. Alene med samboer og hund ( så regner jeg vel med å få noe besøk av mamma og søster)
Men jeg tror selv at jeg ligger med høye smerter å føder akkuart på denne tiden så det er vel ikke mange som ville ha vært i mine sko :) Hehe.
Jeg har nemlig blitt spådd at Jenny skal bli føft 24.12 , så jeg bare krysserfingrende for at det ikke skjer den datoen :)

Jeg har termin 5 desember, men håper inderlig tulla kommer i slutten av november. Jeg kommer til å reise bort til pappa på julaften. Håper derfor ikke jeg går 14 dager over tiden..

Vi har ikke bestemt oss enda. Men enten blir det hjemme hos mor og far, som bor 10 min unna oss eller på lørenskog. Det er der jeg har fått fødeplass (ahus) så skjer det noe er det bare 10 min med bil. Min termin er 26 des...

skal garantert feire jul m mamma å pappa...ha nett flytta i eget hus men trur ikkje d e serle aktuelt å vera der heilt åleina....men legane sin termin e 31des å min e 14des so eg e vel på sjukehuset på julafta eg:/jaja...får håpa ongane ha komt ut da so eg ikkje e HEILT åleina:)

Back
Topp