Jul nå allerede!?

Augustspiren<3

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Flere enn meg som nesten har glemt av jula oppi alt dette? :p Graviditet er liksom det eneste som har stått i hodet mitt de siste ukene, å i går nevnte gubben av ja, nå er det bare seks dager til julafter, tenk på det.. tiden går altså fort når man har mye å tenke på og gjøre, men samtidig såå lange uker har ikke jeg hatt før hvertfall :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei. Elsker jula, så den glemmer jeg ikke :D Men jeg mangler faktisk et par julegaver, så må driste meg ut på et kjøpesenter i morgen..

Jeg å fikk en aha opplevelse at det er jul! Det har litt med at vi holder på å bygge i tillegg, så har ikke brukt noe energi på pynting der vi bor nå! Har ikke en smule julestemning i år:(

Ja. Jeg skulle handle julegaver i forrige uke, men den uken ble spist opp av positive tester og blodprøver og venting på blodprøvesvar osv osv osv. Nå må jeg handle de siste julegavene denne helgen her. Skikkelig stresshandling. :p

*Taster på app på mobilen*

Jeg har også noen jukegaver igjen, men vet ikke hva jeg skal finne på. JEg har det alltid sånn, 3-4 stk igjen de siste dagene, alltid de samme, de er så vanskelige (er jeg som er vanskelig, vet ikke hva jeg vil kjøpe)
Er ikke lett å få julestemning i det høst været her.

Back
Topp