Jul med nyfødt

Ikke i bruk

Forumet er livet
God jul alle sammen :)
Håper dere hadde en hyggelig julaften i går. Hvordan har julen vært så lang, med nyfødt baby?
 
Var hyggelig,men slitsomt:wacky: Han skulle selvfølgelig ha pupp hele kvelden,og skulle bare være med meg,så fikk ikke avlastning.
 
Julen har vært utrolig rolig [emoji85][emoji12][emoji23] Lille frøkna har sovet ca hele de to siste dagene [emoji6]
 
Har vært veldig mye kos men slitsomt når kolikken herjer som verst mellom 18.00-22.00..
 
Koser oss veldig i jula, men merket på baby at hun ble veldig sliten etter julaften. Så igår når vi var hos svigers hadde jeg henne mye selv fordi hun trengte nærhet og ro hos mamma. Hun sover endelig greit på natten så jeg får 1 runde med 4 timer i strekk og 1 runde med 2 timer. Herlig!
 
Jula har vært ekstra hyggelig med en liten baby :Heartpink har kost oss veldig, men det har også vært slitsomt. Det er fint å ha så mange familiemedlemmer som vil holde baby, og stille opp på bleieskift :D
 
Har vært hygelig, men stress også, har ei frøken som ikke vil sove om kvelden og er mye overtrøtt, så julekvelden gikk med til byssing og bæring, samboer åpnet alle pakkene så jeg hadde null oversikt over hva vi fikk av hvem. 1 dag dro vi hjem og var hjemme på kvelden, 2dag var vi hos bestefaren min, og da var det på’an igjen med overtrøtthet allerede kl 16 [emoji42]
 
Ikke hatt noen julefølelse i år. Sikkert pga mye pes i forkant pga feiringen som ikke ble som tenkt, Og at vi var og fikk rotarvirusvaksinen rett før jul, så lille slet med mageknip juledagene.. Kost meg mer nå i romjulen hvor vi har kunnet ta det helt med ro og ikke vært i selskaper!
 
Back
Topp