jul jul og atter jul

SogS

Forelsket i forumet

Er litt i julestemning i dag.. Spist klementiner, mmm lukter jul... Ute er det kaldt, litt grått, så det ser ut som om det kan begynne å snø hvert øyeblikk... Og så fyrer jeg i peise... Kos...

Får ikke sagt hvor mye jeg gleder meg til jul. Endelig har jeg lært meg hvordan jeg får satt inn litt julebilder her.. Så jeg pynter opp med litt julestemning jeg jenter[:D]

vet det er flerre her som gleder seg til jul... Bare ser frem til lønning, så jeg kan begynne å shoppe julegaver...

siden jeg ikke får pynta til jul her hjemme siden vi skal flytte mitt i jula, må jeg benytte anledningen til å pynte her da[:D]

nå får det kanskje være nok.. hehe, kjeder meg litt...

Hehe..ja det var ikkje smått dette [;)] Men fint då!!
Trur eg hiver meg på å pynter litt eg og, har nett lært meg å legge bilder i innlegga, det er så gøy [:D][:D]

Hehe godt å se at du kaster deg på bølgen med å pynte opp til jul her

har nettopp lært meg dette jeg og, og har blitt hekta med å pynte opp innleggene[:D]

Jeg gleder meg MASSE til jul.. Den kan liksom ikke gå fort nok, denne ventetiden..

Ventetiden er nesten det beste med julen syntes jeg. Adventstiden med alle forventningene er noe spesielt. Når jula kommer så vips er den over, det går så fort! Så vi får nyte det mens vi kan!

[:D][:D][:D]

henger meg på, jeg [:D][:D] ååå...gleder neg som en liten unge til jul, jeg...[:D]

elsker jul. har alltid gjordt det. men i det siste har de begynt så tidlig med å selge jule ting at julestemningen kommer jo alt for tidlig og slutter før jula kommer for da er du så dritt lei.jeg nekter å kjøpe jule ting før i des.

jul er noe av det beste som finnes! [:D] gleder meg som en liten unge!

Gleder meg til å begynne å pynte og bake til jul. Da er det ingenting som skal ødelegge julestemningn nei.

Back
Topp