jul i svingen

AB

Forumet er livet
Er litt intressert i å vite hva folk mener om Nrks storsatsing av en julekalender...

selv kikker jeg på den, men jeg synes det er mye som ikke er så bra.. spesielt de foreldrene som krangler foran barna..
Jeg er vokst opp i et sånt hjem selv, der busta føyk mellom foreldrene mine når vi barna var til stedet.. Har hatt noen vonde juler pga det... .. og barn som ler av hverandre og mobber hverandre...
ikke bra synes jeg...

vil gjerne høre å dere andre mener...[:)]

du mangle alternative aldri sedd[:D]

æ har ikkje sedd en eneste episode[:D]

jeg så ein ebisode (når klara hadde vært i 'japan'..hehe) syns det var ganske bra jeg[;)]

jeg har sett litt på det.. men må si at jeg har reagert flere ganger. syns det er noe "negativt" som skjer i hver episode jeg.
og serien er ikke egnet for små barn syns jeg, de tar altfor lett opp ting og blir fort påvirket

du mangle alternative aldri sedd

æ har ikkje sedd en eneste episode

takk.. nå har jeg ordna det[:)]

Ja, helt enig med deg!!! Foreldrene til Linus krangler HELE tida. Forran barna. Veldi dårlig syns jeg!!!! Og barna i serien er ekle mot hverandre. Syns ikke dette er noen bra serie. Veldi lite egnet for barn under 6 år. Gutten min på 3 år skjønner ikke ett kvekk!!![:@]

Ja, helt enig med deg!!! Foreldrene til Linus krangler HELE tida. Forran barna. Veldi dårlig syns jeg!!!! Og barna i serien er ekle mot hverandre. Syns ikke dette er noen bra serie. Veldi lite egnet for barn under 6 år. Gutten min på 3 år skjønner ikke ett kvekk!!!

godt det ikke er bare meg da.. jeg vet det er veldig inn å være så pedagoisk å sånn, men jeg klarer liksom ikke å se det jeg..

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Ja, helt enig med deg!!! Foreldrene til Linus krangler HELE tida. Forran barna. Veldi dårlig syns jeg!!!! Og barna i serien er ekle mot hverandre. Syns ikke dette er noen bra serie. Veldi lite egnet for barn under 6 år. Gutten min på 3 år skjønner ikke ett kvekk!!![:@]

sign

har ikke sett det.

vi benker oss foran tvn hver dag. theo sitter som et tent lys, og linus danser til musikken.
for barn som har foreldre som krangler mye, kan det kanskje være godt å se at andre foreldre også kan krangle?

liker den, jeg...men enig i at den kanskje ikke er like godt egnet for de aller minste.[;)]

Back
Topp