*Jul i svingen*

Nå har det vært så mange negative tråder ang "jul i Svingen". Så nå må vi ha en positiv.

Her sitter vi og har sittet benket i sofaen siden 1 desember og ser på jul i svingen.
Hvis vi skulle være forhindret å se klokka 18, tar vi det opp.

Jenta vår koser seg ekstremt mellom mamma og pappa i sofaen hver eneste dag klokka 18:00 med brødskiva si på fanget.

Vi vil begge veldig gjerne se det, for det er så sinnsykt mange gullkorn i den serien![:D]
Hærlige, ærlige og ekte barn med ulike personligheter og erfaringer.
Det viser at barn og familier er ulike, viktig!!![:)]

Digger jul i svingen!![:)][:)][:)]

Skulle sett henne igår når de gikk lucia, hun dansa og sang med de!
Søteste!![:)]

Hehe.. jeg er 22 år bor for meg selv men kjører opp til mamma å de halv 6 vær dag så jeg kan få sett det sammen med de[8D] har sett over halvparten av episodene hos mamsen og papsen[;)]
Syns det er kjempe gøy.. å jeg er bare såååå glad i Nurre[:D] og Klara er sååå utrolig gøyal[:D]

Ungene er kjempebra. Favoritten er Nure, men Atif er også kul, og Linus er helten til vesla.

De voksne er bra typer, serien tar barn på alvor, musikken er fin.

Vi koser oss noe veldig, og vesla på ett og et halvt kan navnet på alle i hele serien. Utenom Marvin for han heter bare "Pappa Us".

synes det er en koselig serie!!! jentene på 8 og 5år elsker den og er jo nesten kriiiiiiiiiiise hvis de går glipp av litt...
og guttene på 14mnd digger musikken [:)] og om jeg får muligheten til å sette meg ned så ser jeg sammen med de jeg også!!!

ORIGINAL: Refleksheks

Datteren min koser seg iallefall og er veldig giret på denne serien. Vi ser den alltid sammen med henne som vi gjør med annet barnetv.
Den serien med hamsteren, kyllingen og skilpadda som skal redde dyr i fare - har vekket langt sterkere følelser i henne enn denne serien. (Hvis noen skjønner hvilken jeg snakker om)

Supertrioen ja[:D]

Nure

Dattera mi er fortsatt liten, og hun er paralysert[;)] Nå har jeg ikke fått med meg de andre trådene da.. men tror jeg skjønner hva det har gått ut på.. hehe.. etter å ha sett noen episoder[:D]

Jul i svingen er kjempe populært her i huset,Vi sitter å ler både sunniva,Kenneth og jeg[:)]

Koser meg med å se det når jentungen er her, ser at det skikkelige fenger henne...

Synes det er deilig å slippe irriterende blå og grå og røde nisser....![:)] Liker variasjoner![:)]

her elsker vi jul i svingen!!!
hadde jeg hatt muligheten, kunne jeg gjerne bodd i den bygda, jeg...[:)]

Back
Topp