Jul i svingen?

SillyDilly

Forumet er livet
syntes det er rart at den luka de "åpner"ikke inneholder det samme som kalenderen[8|] Mini blir litt forvirra - skjønner ikke helt hva han skal med den! haha... Mor blir også forvirret[&:]

Jah og det irriterer meg!!!!! De kunne jo hatt en ting som har forbindelse med det som det er bildet av på kjøpekalenderen. Skjønner i og for seg at de ikke åpner kjøpekalenderen på tv... ( pga kjøpepress, om det er derfor) men de kunne no ihvertfall ha noe som er likt da. Dårlig syns jeg.

ORIGINAL: engle_mamma

nå har ikke vi no kalender til barnetv her, pga at jeg ble så skuffet når jeg kjøpte i fjor og de ikke en gang åpnet lukene, så skulle ikke forundre meg at det ikke var likt eller no i år også[>:]

synes det er synd når man faktisk bruker penger på dette her og det skal være en glede for barna også er det bare helt forvirrende[>:]

Ja ikke sant? Hva skal vi med kalenderen nå da? Hehe... Mini bryr seg jo ikke, han syntes det er spennende å se hva som "åpnes" på tv'n, og når det er noe heelt annet i han sin luke sier han bare "hva er det da?" Hehe...

Back
Topp