Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
syntes det er rart at den luka de "åpner"ikke inneholder det samme som kalenderen[8|] Mini blir litt forvirra - skjønner ikke helt hva han skal med den! haha... Mor blir også forvirret[&:]
Jah og det irriterer meg!!!!! De kunne jo hatt en ting som har forbindelse med det som det er bildet av på kjøpekalenderen. Skjønner i og for seg at de ikke åpner kjøpekalenderen på tv... ( pga kjøpepress, om det er derfor) men de kunne no ihvertfall ha noe som er likt da. Dårlig syns jeg.
nå har ikke vi no kalender til barnetv her, pga at jeg ble så skuffet når jeg kjøpte i fjor og de ikke en gang åpnet lukene, så skulle ikke forundre meg at det ikke var likt eller no i år også[>:]
synes det er synd når man faktisk bruker penger på dette her og det skal være en glede for barna også er det bare helt forvirrende[>:]
Ja ikke sant? Hva skal vi med kalenderen nå da? Hehe... Mini bryr seg jo ikke, han syntes det er spennende å se hva som "åpnes" på tv'n, og når det er noe heelt annet i han sin luke sier han bare "hva er det da?" Hehe...