Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Katie85
Mamma har vært skikkelig deppa, fordi det ikke var noen julekalender på tv i år [8D] Hun hadde ikke skjønt at Jul i Svingen var det..
Svisjet innom det her om dagen.. første jeg hørte var noe om å mose trynet til noen. Huff.. Ikke særlig julestemning. Hvorfor skal alt bli så realistisk? Kan ikke bare jula handle om nisser og koselige ting?
Nei, glad man får kjøpt julekalender på dvd.. [:)]
ORIGINAL: Lehne
synes det er helt topp! men er kanskje mer beregnet på barn 4+? ungene mine på fem skjønner i allefall hva det går i, at den ene jenta er sjenert, og ikke helt snill, at det ikke er slik man skal si, når mammaen og pappaen krangler så ler de, fordi han marvin er helt på jordet... og det kommer alltid tydelig frem hva som er rett og hva som er galt...situasjonene er så overdrevet at de forstår det. Jeg synes dessuten at det er ganske koselig med visdomsordene som er hver dag, og at det alltid ender med et smil [:)]
For oss voksne er det kanskje ikke alltid så kjekt med forandringer, men vi må huske på at barna våre kanskje ser litt annerledes på det...
ORIGINAL: mo9ka
Jeg får heller ingen julestemning av jul i svingen...men så er det jo ikke beregnet for meg heller da.
Syns de kunne sendt en julebarnetv for de minste på nrk super, og en annen for de litt større på nrk1. De har jo begge de kanalene, så hvorfor ikke..? Vil si det er liten vits i å sende det samme programmet på 2 kanaler samtidig.
ORIGINAL: nurket2009
er mye sure folk der ja...hun ene jenta er jo så frekk...helt enig med at det er en del skriking [&:] har ikke sett det før så får tro det blir koseligere[:)] men har hørt flere klage på at det er mye negativt