jul i svingen!!

gunnen

Glad i forumet
synns d er så teit.. lite juleaktig! og synns heller ikke at det passer for alle barn. sånn som nå så holder mamman og pappan på å skrike til hverandre... mye koseligere med amalies jul, jul i blåfjell og de andre koselige seriene..kjenner jeg blir lettere provosert..

Har ikke sett så mye på det jeg.... bare den episoden som gikk julaften for noen år siden, og den syntes jeg var veldig fin... men hørt mange andre klage ja, så kanskje det er noe i det...
Viktig med koselige programmer i jula ja[:)]

Har ikke sett så mye på det, men synes det er litt koselig. Meeeen 3-åringen her i huset er ikke særlig begeistret... Og det burde vel heller vært han enn jeg som likte det [;)]

må inrømme at jeg har kun sett d idag:P så kanskje litt kjapp i beslutningene:P? men ville heller uansett ha foretrukket amalies jul:)

Jeg er ikke veldig begeistra... Synes det er veldig mye "mobbing" og "du er så dust" og sånne ting... Blir litt negativt?!??

Mamma har vært skikkelig deppa, fordi det ikke var noen julekalender på tv i år [8D] Hun hadde ikke skjønt at Jul i Svingen var det..

Svisjet innom det her om dagen.. første jeg hørte var noe om å mose trynet til noen. Huff.. Ikke særlig julestemning. Hvorfor skal alt bli så realistisk? Kan ikke bare jula handle om nisser og koselige ting?
Nei, glad man får kjøpt julekalender på dvd.. [:)]

helt enig! synns d blir helt feil! er der ikke nok fælt i verden, kan ikke jula bare være koselig:)?
ORIGINAL: Katie85

Mamma har vært skikkelig deppa, fordi det ikke var noen julekalender på tv i år [8D] Hun hadde ikke skjønt at Jul i Svingen var det..

Svisjet innom det her om dagen.. første jeg hørte var noe om å mose trynet til noen. Huff.. Ikke særlig julestemning. Hvorfor skal alt bli så realistisk? Kan ikke bare jula handle om nisser og koselige ting?
Nei, glad man får kjøpt julekalender på dvd.. [:)]

Jeg elsker "Jul i Svingen". Synes det er så mange bra kommentarer [:D] Jeg og sambo sitter hver kveld og ser "Jul i Svingen" og ler oss skakk! [8D]

heeeelt enig!synes det er kjempe morsomt[:D]
ORIGINAL: blessa

Jeg elsker "Jul i Svingen". Synes det er så mange bra kommentarer [:D] Jeg og sambo sitter hver kveld og ser "Jul i Svingen" og ler oss skakk! [8D]

synes det er helt topp! men er kanskje mer beregnet på barn 4+? ungene mine på fem skjønner i allefall hva det går i, at den ene jenta er sjenert, og ikke helt snill, at det ikke er slik man skal si, når mammaen og pappaen krangler så ler de, fordi han marvin er helt på jordet... og det kommer alltid tydelig frem hva som er rett og hva som er galt...situasjonene er så overdrevet at de forstår det. Jeg synes dessuten at det er ganske koselig med visdomsordene som er hver dag, og at det alltid ender med et smil [:)]

For oss voksne er det kanskje ikke alltid så kjekt med forandringer, men vi må huske på at barna våre kanskje ser litt annerledes på det...

enig....sønnen min er 8 år og han ser jul i svingen fordi han synes det er så morsomt..han er blitt så stor,så han ser humoren i det[:D]i første episode holdt han på å le seg ihjel..hehe...så nå sitter han å ser på det hver dag[:)]
ORIGINAL: Lehne

synes det er helt topp! men er kanskje mer beregnet på barn 4+? ungene mine på fem skjønner i allefall hva det går i, at den ene jenta er sjenert, og ikke helt snill, at det ikke er slik man skal si, når mammaen og pappaen krangler så ler de, fordi han marvin er helt på jordet... og det kommer alltid tydelig frem hva som er rett og hva som er galt...situasjonene er så overdrevet at de forstår det. Jeg synes dessuten at det er ganske koselig med visdomsordene som er hver dag, og at det alltid ender med et smil [:)]

For oss voksne er det kanskje ikke alltid så kjekt med forandringer, men vi må huske på at barna våre kanskje ser litt annerledes på det...

jeg synes den er skikkelig teit..
men i år synes ungene deter morro... sist den gikk var de for små til å forstå noe av det.. så da var det kjedelig...

Ja, det virker litt teit. Så bare litt på en episode, der han ene mannen lurte ungene til å måke for seg [;)] Og der gikk min 2 åring lei.... Og siden har vi ikke sett det.

Jeg får heller ingen julestemning av jul i svingen...men så er det jo ikke beregnet for meg heller da.
Syns de kunne sendt en julebarnetv for de minste på nrk super, og en annen for de litt større på nrk1. De har jo begge de kanalene, så hvorfor ikke..? Vil si det er liten vits i å sende det samme programmet på 2 kanaler samtidig.

ORIGINAL: mo9ka

Jeg får heller ingen julestemning av jul i svingen...men så er det jo ikke beregnet for meg heller da.
Syns de kunne sendt en julebarnetv for de minste på nrk super, og en annen for de litt større på nrk1. De har jo begge de kanalene, så hvorfor ikke..? Vil si det er liten vits i å sende det samme programmet på 2 kanaler samtidig.

de sender jo barnas superjul på morrakvisten ;)
men det er kanskje hakket verre? :)

er mye sure folk der ja...hun ene jenta er jo så frekk...helt enig med at det er en del skriking [&:] har ikke sett det før så får tro det blir koseligere[:)] men har hørt flere klage på at det er mye negativt

nå synes jeg det ble mye sure miner her....(negativ)hehe[:D]hun sure jenten heter klara og er kjempe morsom og sier mye rart!Jeg har fulgt med og synes ikke det er mye negativt i den serien...
ORIGINAL: nurket2009

er mye sure folk der ja...hun ene jenta er jo så frekk...helt enig med at det er en del skriking [&:] har ikke sett det før så får tro det blir koseligere[:)] men har hørt flere klage på at det er mye negativt

Back
Topp