Jul i svingen!

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Flere som så i går da de lærte barna som så på.... å hoppe ut av vindu i 2.etg ......

med bind for øya??!! [&:][:o][:o]

Jeg så ikke det. Men jeg husker at da jeg var liten, hoppet vi ut fra balkongen i 2. etg og landet mykt i 2,5 meter snø nedenfor. Kjempegøy! [:D]

ORIGINAL: Miss lilla

så ikke på. har ungen din prøvd på det da eller?

jo ho løp rett ut å hoppa... desverre ikke no snø her.. så litt synd i grunn.

ORIGINAL: Mirihi

Jeg så ikke det. Men jeg husker at da jeg var liten, hoppet vi ut fra balkongen i 2. etg og landet mykt i 2,5 meter snø nedenfor. Kjempegøy! [:D]

Jepp! [:D] Syns Linus i svingen og Jul i svingen er kjempekoselig barnetv, jeg. Ungene digger det også.

ORIGINAL: Sicily

Jepp! [:D] Syns Linus i svingen og Jul i svingen er kjempekoselig barnetv, jeg. Ungene digger det også.

kjempefine serier[:D] 

ORIGINAL: Miss lilla

ORIGINAL: Mamasan

jo så det.

så du Madikken da du var liten som hoppa fra vedskjulet med en paraply?
eller brannmann sam der ungene var uheldige hele tiden og satte fyr på ting og tang?

det husker jeg! jeg måtte jo prøve på det samme![8D]

Jeg og.. Og ALT Emil pg Pippi gjorde. [8D]

ja jenta mi satt med store øyne her og sa det var farlig... 3 år gammel.
ikke så fint å lære unga å ringe på for så å gjemme seg heller da, hehe[:D]

jo så det.

eller brannmann sam der ungene var uheldige hele tiden og satte fyr på ting og tang?

joda... men madikken skadet seg da? da har man jo lært at det ikke er lurt.
Her gikk det superbra liksom! Helt ufarlig å hoppe fra 2.etg... noe jeg ikke syns man bør lære ungene.

Da jeg var liten hadde ikke barn bilseter heller [:-][8D]
Man lærer med tida liksom.... [:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

jo så det.

Her gikk det superbra liksom! Helt ufarlig å hoppe fra 2.etg... noe jeg ikke syns man bør lære ungene.

Jaja, du får starte en egen facebook-gruppe. "Vi som hater alle barneprogrammer som ikke er 110% pedagogsk korrekt."  [8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

jo så det.

Da jeg var liten hadde ikke barn bilseter heller [:-][8D]
Man lærer med tida liksom.... [:D]

Madikken (og flere unger) går også over taket på skolen i en utfordring mot hverandre.
Det går ikke ille med dem.

Ida, søstra til Emil blir heist opp i flaggstanga. Det går ikke ille.
Emil spiser gjæra bær etter brygging av vin og blir full, det går også bra.. han blir fyllesyk da men, i en alder av...?

And so on.

Vi liker vertfall jul i svingen og alt det kids der finner på!

ORIGINAL: Siljepus

Det verste jeg har sett på barne tv, var en episode av Emil jeg så for noen måneder siden.

Moren hadde laget vin i huset, det var en synd, så hun måtte gjemme sporene før faren kom hjem, for han ville bli sint. Så hun ba Emil om å ta ut kirsebærene i kompostbingen. Og det endte med at Emil og grisene spiste opp alle bærene og ble fulle. Emil lå på bakken og rullet, han så så full ut at jeg nekter å tro at det var skuespill fra en unge, og grisene sprang rundt og hyla, og alle hønene datt om på bakken fordi de ble så skremt av grisene, så de trodde først at alle hønene døde, men det gikk bra..

Grisen var også full!
Hønene var brisne, og ble skremt av grisen som var drita!

Emil ble sinnsykt fyllesyk og spydde masse.

Det verste jeg har sett på barne tv, var en episode av Emil jeg så for noen måneder siden.

Moren hadde laget vin i huset, det var en synd, så hun måtte gjemme sporene før faren kom hjem, for han ville bli sint. Så hun ba Emil om å ta ut kirsebærene i kompostbingen. Og det endte med at Emil og grisene spiste opp alle bærene og ble fulle. Emil lå på bakken og rullet, han så så full ut at jeg nekter å tro at det var skuespill fra en unge, og grisene sprang rundt og hyla, og alle hønene datt om på bakken fordi de ble så skremt av grisene, så de trodde først at alle hønene døde, men det gikk bra..

Ja, grøss og gru.. Kan jo skade unger for livet å se sånt, vet du. [:(]

(En av yndlingsepisodene mine..) [8D]

Ja, grøss og gru.. Kan jo skade unger for livet å se sånt, vet du. [:(]

(En av yndlingsepisodene mine..) [8D]

Vi har den på dvd, hehe
Ser den titt og ofte.
Har alt av Astrid Lindgren på dvd, masse feil og dårlig hele veien.
Men tror ikke Amalie kommer til å heise søsken opp i flaggstanga av den grunn.

Ja alle her elsker det, Linus i Svingen like så.

Bare gubben som får spader av moren til Nure, og hevder at hun bare MÅ være ett produkt av mammaforumer.

Jeg får spader av pappaen til Linus og Klara...  herlighet..  Gubben her ler godt av han og liker'n veldig godt...

Mammaen til Nure kjenenr jeg meg veldig igjen i.   hi-hi....

Ser ikke på det, vi ser på Vazelina vi[:)]

Prøvde en episode, Emil gadd ikke følge med han slo faktisk av TV[&:]

ORIGINAL: *Meya*

Ja alle her elsker det, Linus i Svingen like så.

Bare gubben som får spader av moren til Nure, og hevder at hun bare MÅ være ett produkt av mammaforumer.

Hahahaha beste jeg har hørt!!  BV er full av Nuremammar [:D]

Så episoden igår jeg,ingne her som reagerte på at barna hoppet ut av vinduet,sånn kommer han sikkert til å gjøre når han blir større allikevel[;)]Når jeg og brodern var små hoppet vi fra hyttetaket vi,når pappa hadde vært og måket snøen av taket - var jo kjempemoro,vi slo oss ikke èn gang![;)][:)]

Jeg for min del syns ikke Jul i Svinger er noe spes men tassen liker det så da ser vi på det.Foretrekker Vazelina jeg[8D][:D]

Både eg og kiden syns det e kjempekjekt!

Aha.. Anmeld NRK fort som fy sier jeg bare...[8D]

Back
Topp