jul i svingen i dag

ORIGINAL: maryjoleen

ORIGINAL: tia85

Synes den "julenissen finnes ikke" er MYE verre! Den likte jeg ikke!!

jaaaaaaa[8D]
åså når di synger: kansje nissen er noen du kjenner...
er det ikke meninga di ikke skal kjenne igjenn nissen da?

Jeg sendte faktisk inn en klage til nrk [8D] Etter min mening er det opp til oss som mamma/pappa om vi vil fortelle om nissen, tann feen osv.. Lillemor her ble helt sjokkert når hun så den sangen!

ORIGINAL: MarensMamma

jaaaaaaa[8D]

Men julenissen finnes jo faktisk ikke, så er jo bra de påpeker det syns jeg [8D]

Nissen er en del av julen, og jeg synes det bare er koselig at barna har den troen og forventningene til julenissen. Men om barnet mitt spør meg om det er sant at nissen finner, så kommer jeg selvsagt ikke til å lyve[;)]

Ingen kan unngå at barn løper etter andre uansett, det kan de fint begynne
med uten å ha sett på jul i svingen, verden er ikke perfekt å barna lærer av barnetv.. litt dumt
å lære at verden er perfekt når den ikker det![8D]

ORIGINAL: MarensMamma

jaaaaaaa[8D]

Men julenissen finnes jo faktisk ikke, så er jo bra de påpeker det syns jeg [8D]

Nissen er en del av julen, og jeg synes det bare er koselig at barna har den troen og forventningene til julenissen. Men om barnet mitt spør meg om det er sant at nissen finner, så kommer jeg selvsagt ikke til å lyve[;)]

Mamma påstår fortsatt hardnakket ovenfor oss at julenissen finnes, og når vi spør hvem som egentlig var julenisse for oss svarer hun "sjokkert" at det var da vel for søren julenissen?!?!?!?![8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hvorfor skal de ikke vise sånt..?
Det skjer jo faktisk...`??
Syns det er helt ok de viser sånt,barna må lære at alle ikke er gode og snille,og at barn faktisk er ganske så stygge avogtil.

signerer denne, veldig enig... Det er virkeligheten.. Verden er ikke full av blomster, rosa skyer og regnbuer....

Back
Topp