jul i blåfjell?

*Babylykke 2014*

Flørter med forumet
Er det bare meg som syns at det er kjempe koselig og se på det? [8D] Kommer i skikkelig julestemning jeg [:D]
Om noen kan huske den som gikk før, med kun rød nisser som snek seg rundt og nisset i det store hvite huset? Hva het den? Helt hjernteppe. Syns alltid den var så koselig, og har lyst å finne den igjen, så de små kan få se den også [:)]

AMALIES JUUUUUUL![:D][:D][:D]
Den har jeg på dvd, husker den så godt fra min barndom[:D]

Amalies Jul! Selfølgelig!! Tusen takk! [:D] Sååå koselig, husker den veldig godt, høydepunktet med førjulstiden var det [:)]

Jul i blåfjell begynte veldig kjedelig - 3 åringen her syntes barne-tv var kjedelig og klarte ikke å følge med.
Det kom seg da, nå sitter han som ett tent lys. Jeg får bare fulgt med litt nå og da.....

Skjønner ikke helt hva blå nissene har med julen og gjøre, egentlig. Så likte mye bedre når Amalies jul gikk før i tiden. Men så er det jo ikke meg som skal underholdes på samme måte som de små da [8D] Men her sitter vi alltid og ser barne tv sammen, så blir jo litt "revet med" selv. hehehe [:D]

Jeg liker også å se på jule i Blåfjell, men det er ikke alltid jeg har mulighet.

Amalie jul var også koselig, og den natta-sangen de sang der, synger jeg for Sebastian hver kveld før han skal legge seg. Syns den er sååå fin.

Merker ellers at det er en viss aldersforskjell på oss. Noen er vokst opp med Amalies jul, men jeg husker best Skomaker Andersen med Tøfflus og Jon Blund[;)]

ORIGINAL: Hanne11

Jeg liker også å se på jule i Blåfjell, men det er ikke alltid jeg har mulighet.

Amalie jul var også koselig, og den natta-sangen de sang der, synger jeg for Sebastian hver kveld før han skal legge seg. Syns den er sååå fin.

Merker ellers at det er en viss aldersforskjell på oss. Noen er vokst opp med Amalies jul, men jeg husker best Skomaker Andersen med Tøfflus og Jon Blund[;)]

Hehe jeg også.......kan ikke huske noen Amalies jul jeg [8|]

ORIGINAL: *Lindus**

Jul i blåfjell begynte veldig kjedelig - 3 åringen her syntes barne-tv var kjedelig og klarte ikke å følge med.
Det kom seg da, nå sitter han som ett tent lys. Jeg får bare fulgt med litt nå og da.....

Akkurat sånn det har vært her og [:D]

ORIGINAL: Hanne11

Den også vokste jeg opp med[:D]
Hadde de på vhs også så på de heeeele tiden:P

Skomaker Andresen og tøfflus Hadde også den på vhs som meg og min morfar satt å så på [:D] Han var den eneste som gadd se den med meg om igjen, om igjen og om igjen[:)] ååå gode minner! Håper lillegutt her kan få like gode minner om julen og de småtingene, når han vokser opp [:D]

men jeg husker det gyldne hale,hle jula gikk vi å lekte døve

storkoser meg med jul i blåfjell, jul på månetoppen, skomakergata osv osv. Synes NRK er flinke :)

ORIGINAL: mamma til 2snupper

men jeg husker det gyldne hale,hle jula gikk vi å lekte døve

Jaa, den husker jeg og.. Kan litt av introen enda faktisk
"velkommen, velkommen til store og til små, velkommen,velkommen til deg som titter på. Til vertshus den gylne hale, der vi bruker tegn og...." så husker jeg ikke mer [;)] tror det var noe sånt..

Ellers er det jul i skomakergata som er mine minner [:)]

va riktig det,tegn og tale er slutten ja jeg huska juletre hehe,var morsomt når de kosta på kula

Her e d skomakergata! :) Det er jul for meg!

Back
Topp