jul :D

lillivanilli

Elsker forumet
hva puttes i kalenderen i år?
og hva med gavene under treet??

jeg har vurdert en lego kalender til thea i år!
hun elsker å bygge lego :D
men må selvsagt gjøres med vilde under kontroll hehe
ellers går det i pet shop dyr og fisher price hus/biler/mennesker osv :)

også har jeg vurdert der her dukkehuset som er så populært... lundevik det heter tro?

Tror jeg skal lage pakkekalender. Meget poplært i fjor hvertfall! Det blir i såfall kun småting som balloner, små snopting, klister osv. Fornøyd med det han[:D]

Til jul vet jeg ikke enda.. Han får cd-spiller og cder og lydbøker til 3-årsdagen[:)]

har så dårlig fantasi til å fylle 24 pakker jeg da haha
føler det bare blir små plukk... små flyt av ting likom..
men er jo veldig gøy for ungene!
får tenke litt på det... :D

thea har cd spiller som hun fikk i fjor men noen nye cd'er er nok ikke dumt :)

Her i vår usunne famile går det i sjokolade i kalendaren.
Til jul blir det litt lego og litt bilar trur eg. Han har lyst å begynne å samle på "små-lego". Og so har han sett ein stor lastebil med heisekran som han har litt lyst på og.

Siden svigermor lager pakkekalender så får ho kun sjokolade kalender i år fra oss[:)] Håper i grunn ho slutter å gi ho sånna pakkekalender (som regel masse unyttige ting, sånn som blir fort ødelagt, eller nattdresser i ørten nr for store)... Og så har jeg alltid gledet meg til å begynne å lage sånn sjøl til ho. Men men, hvis ho fortsetter kommer jeg UANASETT til å lage sånn aktivitetskalender (når ho blir større). F.eks dag 1: Idag skal vi lage pepperkakefigurer. dag 2: idag skal vi en tur å se på ditten og datten, dag 3: i dag kan du velge hva vi skal finne på... etc...

Jeg er akkurat ferdig handlet inn til julekalender.
Litt praktisk og litt upraktisk.

Hun synes jo det som er mest stas er å åpne pakkene, så om det ligger en ullstrømpebukse der blir hun allikevel glad.
jeg har kjøpt modelleire, hårstrikker, tegnesaker, ullhals, lue, ullstrømpebukse, bøker, perler .. husker ikke mer :)

Jeg har kjøpt duplo, biler, bøker, tre-dyr, sokker, vaskeklut, tusjer, fargekritt, kortstokk med bilder, dvd (den blir i kalenderen på bursdagen) osv[:)]

Til jul og bursdag får han lære-pc og stor snakkende woody figur..[:)]

Her har jeg kjøpt Månetoppenkalender + bok for de minste + klistremerkebok i den serien. Det er populært allerede... :-)

Back
Topp