Jul blir det uansett...

*MissMe*

Gift med forumet
Motivasjonstråd for oss som føler vi ikke strekker helt til nå i jula!!!![:D]

- Jul blir det uansett hvor mye eller lite småkaker vi har bakt. De har småkaker og sjokolade på butikken også!![;)]
- Og julekort som kommer fram i romjula kalles også julekort![;)]
- Få noen til å passe ungene og kooooos deg alene eller med mannen/venninne på julegaveshopping! Det skal være kos å handle gaver, ikke stress![;)]
- Og om gaven du trodde ville falle i smak ikke gjør det så er det ikke ditt problem!
- Husk hvor magisk jula er for ungene og prøv å kose deg og slappe av sammen med de!! Ikke la de føle på stresset..
- Og dere som har eksamen; STÅ PÅ!!! Dere er så flinke og det går nok strååålende!!
- Og det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som teller, det er hva du spiser mellom nyttå og jul, så husk å kooose dere i jula!!![:D]

GOD JUL!!![:D]

Det var en positiv og fin tråd [:)] og ikke minst så sant så sant. Tror ikke jeg kommer heeelt der jeg hadde tenkt til julekvelden, men som du sier jul blir det uansett [:D]

ORIGINAL: TePa

Det var en positiv og fin tråd [:)] og ikke minst så sant så sant. Tror ikke jeg kommer heeelt der jeg hadde tenkt til julekvelden, men som du sier jul blir det uansett [:D]

Det er vel vi mammaer som må senke kravene til oss selv!![:D] Barna bryr seg ikke!![:)]

nåh... for en god tråd!

tror aller fleste trengte en liten oppvekker nå[;)] lett at stresset tar oss!

takk[:D]

sånn innstilling har jeg uansett.... jula kommer enten vi vil eller ikke...[:D]

*har akkurat bakt tørre vafler... mmm...*

Fine og koselig lesning da [:D][:D][:D]

Herlig tråd av deg missme - var virkelig godt å lese den. Passet også utmerket bra akkurat i dag når stresset holder på å ta livet av meg!![&:][8D]

Skal skrive disse ordene ned faktisk og henge dem opp på kjøkkenet[:D] for å minne meg på at jeg gjør så godt jeg kan og mer kan jeg jo ikke gjøre[:)]

Det hjalp veldig på humøret Missme[:D][:D]

Jeg har ett vanvittig avslappet syn på advent og jul.... Jeg vasker meg ikke ihjel (vaske kan man gjøre ellers i året[8D])! Bake kaker gjør jeg heller ikke! [:D]

Advent skal være stearinlys, familiekos og små juleforberedelser som ikke MÅ gjøres[;)]

Koser meg i adventa, håper dere andre også gjør det! [:D]

Nå er det ekstra mye stress her i år med oppussing og baby, men nå har jeg senket skuldrene og skal prøve å nyyyte tida fremover.
I dag koste jeg og A oss med å pynte pepperkakehuset vårt. (Som jeg nesten kasta ut vinduet da jeg limte det sammen...[8D]
Knekkfritt byggesett står på ønskelista til jul..[8D]

Back
Topp