jul allerede??

Anitata

Gift med forumet
Så akkurat en jule reklame på tv3 nå! Er det mulig?? Var en byggmakker reklame med han blå fyren...
Skjønner ikke hvorfor det må begynne så tidlig bestandig. Gleder meg sinnsykt til jul med voksende mage[;)], familie, gaver og god mat[:)] Men vente tida blir jo så sykt lang når alt begynner så tidlig....[&o]

Men 1. desember derimot, da skal det drikkes julebrus og forberede julen[:)][:)]

Så den reklamen for noen dager siden. Alt for tidlig synes jeg. Leennnge til jule enda. Ikke noe julebrus, -marsipan eller annet godt før adventstiden er her.

jeg har syyyykt lyst på julebrus! men skal holde meg til 1. des eller 1. advent[;)] Gjore også et stort poeng utav det til mamma om julebrus og 1. des en dag her, så da skal jeg iallefall holde meg[:D][:D]

Helt enig med deg. Liker ikke at det er så mye juleting allerede. Altfor tidlig. Vil mye heller at det skal starte den 1.desember jeg!

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: lagopus

Så akkurat en jule reklame på tv3 nå! Er det mulig?? Var en byggmakker reklame med han blå fyren...
Skjønner ikke hvorfor det må begynne så tidlig bestandig. Gleder meg sinnsykt til jul med voksende mage[;)], familie, gaver og god mat[:)] Men vente tida blir jo så sykt lang når alt begynner så tidlig....[&o]

Men 1. desember derimot, da skal det drikkes julebrus og forberede julen[:)][:)]

sign, eller i år blir d nok 30 nov for oss, da er d første søndag i advent[:D]

Er det første søndag i advent, jah....Ja, da starter jeg nok også da!![:)]

ORIGINAL: babysyk_82

Jeg har alt drukket julebrus jeg...[8|] Pleier egentlig ikke før det er desember men... he he!! [:D]

sign!
her feira vi huskjøp m en six pack julebrus og konjakk til samboer!!!!
mmmm julebrus e godt!!!

Back
Topp