Jul, alkohol og hemmelig gravid

We are light

Blir kjent med forumet
Hei jenter!
Jeg lurer på hvordan dere forklarer for folk at dere ikke vil ha feks et glass vin til maten, en liten aquavit eller en juleøl nå i julen, om dere ikke vil fortelle om svangerskapet enda? Jeg testet positivt i går, og har huset full av familie men er IKKE klar for å fortelle noe enda! I dag lurte jeg meg til å helle alkoholfri vin i glasset mitt når ingen så det, og tok en alkoholfri øl etter det, men tømte den i ølglass så ingen skulle se boksen Men sånt går jo ikke altid, er det flet som har lure triks?
 
Hadde jeg feiret med min familie hadde de funnet det ut etter 10
Min. Vi elsker å kose oss med litt vin. Men skal feire med svigers, og de er så godt sol avholds :D men tenker jeg kjører litt alkoholfritt i smug. Heller oppi på kjøkkenet hvor de ikke ser og passer på å ikke gå tom å få påfyll fra flasken på bordet.

Gutt at mannen min ikke vil fortelle dem. Vi klarte ikke holde oss sist, også mistet vi spiren dagen etter... Vil ikke gi dem gleden og ta den bort igjen om og om igjen
 
Her er de vant med at jeg takker nei til vin, men i dag når vi spiste ost og kjeks kunne jeg ikke takke nei :p men spiste ikke Brie (som er min favorittost). Hvis jeg hadde takka nei så hadde de nok lurt;-)
 
Jeg drikker ikke noe særlig så de blir ikke mistenkelig om jeg ikke tar noe :)

Dere kan jo f.eks si at dere går på antibiotika kur og ikke kan drikke pga det :)
 
Jeg er litt heldig der siden eg har 3 barn fra før der minste er 14 mnd, å familien min vet at eg ikkje røre alkohol så lenge eg har barna. ;)
 
Hei jenter!
Jeg lurer på hvordan dere forklarer for folk at dere ikke vil ha feks et glass vin til maten, en liten aquavit eller en juleøl nå i julen, om dere ikke vil fortelle om svangerskapet enda? Jeg testet positivt i går, og har huset full av familie men er IKKE klar for å fortelle noe enda! I dag lurte jeg meg til å helle alkoholfri vin i glasset mitt når ingen så det, og tok en alkoholfri øl etter det, men tømte den i ølglass så ingen skulle se boksen Men sånt går jo ikke altid, er det flet som har lure triks?
Skyld på en antibiotikakur pga urinveisinfeksjon:D
 
Jeg sier bare at jeg ikke tåler alkohol så bra for tiden, sover så dårlig og slikt. De vet at jeg har vært dårlig av og på en stund, og har sagt det flere ganger tidligere, så det er ingen som sier noe på det :)
 
Back
Topp