Juhuuuuuu

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
ÅåH så digg! Snuppa skal for første gang sove borte på fredag!!! Vi har tatt helt av her altså, har bestilt rom på hotell i byen og greier, for vi (eller jeg) har ikke sovet en hel natt igjennom på halvannet år og skal ha en liten ferie. Nyoppredd seng, ryddig rom, ny opplevelse, ferdig frokost... Ringte til og med hotellet for å sørge for at vi fikk det største rommet de hadde, og nå får vi med sofa og hele pakka :D Og vi to? Vi skal kooose oss hele kvelden. Uten barn å passe på! Jiha!

Er så lykkelig nå <3 <3 <3

Kos dere masse :D

Ååååhh så heldige. Det er nok vel fortjent. Og man trenger å hente seg litt inn igjen av og til. Det kammen leve lenge på. Da må dere kose dere kjempe masse. Og nyte hvert minutt. Det er så deilig å legge seg i hotell seng, Hehe. Så bare å kose seg.

Så lurt! Kos dere masse ❤️

Herregud så deilig!! Og det er så gull å komme seg ut av hjemmet når man først har barnefri så man ikke gjør det samme gamle eller begynner å rydde eller noe sånt ;)

ÅåH så digg! Snuppa skal for første gang sove borte på fredag!!! Vi har tatt helt av her altså, har bestilt rom på hotell i byen og greier, for vi (eller jeg) har ikke sovet en hel natt igjennom på halvannet år og skal ha en liten ferie. Nyoppredd seng, ryddig rom, ny opplevelse, ferdig frokost... Ringte til og med hotellet for å sørge for at vi fikk det største rommet de hadde, og nå får vi med sofa og hele pakka :D Og vi to? Vi skal kooose oss hele kvelden. Uten barn å passe på! Jiha!

Er så lykkelig nå <3 <3 <3
Utrolig digg da:)

Herregud så deilig!! Og det er så gull å komme seg ut av hjemmet når man først har barnefri så man ikke gjør det samme gamle eller begynner å rydde eller noe sånt ;)
Ja er derfor jeg ville på hotell. Så blir jeg ikke sliten og deppa av å se på alt som må gjøres :P

Ser en som ikke liker :P Haha. Syntes litt synd på det menneske som muligens har det så råtent selv at hun ikke kan unne andre noe morsomt en gang i blant.

Back
Topp