Juhuuuuuu snuppene mine:):):)

Silje1982

Forumet er livet
Ja, jeg har ikke glemt dere, men som dere sikkert fikk med dere for en tid tilbake så sa jeg at jeg skulle komme ut av skapet med mitt gamle nick:):) Det resulterte da i at jeg ikke har klart å logge meg på babyverden i flere dager!!!! Ja, det har vært skikkelig krise:):) Så nå er jeg ute på handel og fikser en del ting og oppdaget til min store overraskelse at jeg klarte å logge meg på:) Ja, litt avhengig når jeg sjekker sånn når jeg er ute på farten:) Uansett, nå vet jeg at jeg kommer inn så nå skal jeg kose meg på babyverden sammen med dere fremover:) Og for de som lurer på hvem jeg er så er jeg prøverpånummer3:):):):)

<3[:D]

[:)]

[:D]

Takk jenter[:D] Deilig å komme ut av skapet[:)] Og ikke minst at jeg kan forandre på tickerne mine og være meg selv[:)] Fantastisk[:D]

satt og tenkte på deg her om dagen og lurte på hvor du var blit av.. og der kom du gitt [:D]

ORIGINAL: atene

satt og tenkte på deg her om dagen og lurte på hvor du var blit av.. og der kom du gitt [:D]

Ååååå, så koselig at du hadde tenkt på meg[:D] Det var kjekt å høre[:)] Ja, jeg var rimelig hormonell en stund da jeg ikke klarte å komme meg inn her[:)] Det ble noen mailer til babyverden for å si det sånn[:)] Nå gjenstår det bare å forandre på tickerne og lage en søt slik som du har for vi er like langt på vei[:)] 14 uker i morgen[:)][:)][:)][:)]

Velcome baaaaack! Youv have bin missed<3

ORIGINAL: Silje1982

ORIGINAL: atene

Ååååå, så koselig at du hadde tenkt på meg[:D] Det var kjekt å høre[:)] Ja, jeg var rimelig hormonell en stund da jeg ikke klarte å komme meg inn her[:)] Det ble noen mailer til babyverden for å si det sånn[:)] Nå gjenstår det bare å forandre på tickerne og lage en søt slik som du har for vi er like langt på vei[:)] 14 uker i morgen[:)][:)][:)][:)]

jaaa det syntes jeg altså [:D]

Back
Topp