Juhuuuuu

Silje1982

Forumet er livet
Ja, da har jeg vært hos legen med sønnen min og tok seg tid til å henvise meg på ultralyd[:D] Håper ikke jeg må vente for lenge på innkallingen[:)] Er så glad for at jeg nå sannsynligvis får se nurket mitt før sen ordinære[:)] Hehehe.... Veldig interessant for dere, men jeg måtte bare si det[8D][:D]

Her skal det være lov å juble om ALT!!!
Skjønner godt du gleder deg jeg! Jeg er redd jeg kommer til å bruke litt av feriepengene på ul [8D][8D][8D]

Hehe... Takk Maanestråle:) Måtte juble for dette:) Kjenner at jeg ble litt lettet:) Hehe... Jeg skjønner deg godt jeg:) Hvis ikke du også har mulighet til å få henvisning fra din lege? Jeg sa ingenting til legen min:) Kun at jeg ønsket ultralyd:)

Forstår godt din jubel !!!! Håper du får innkallelsen fort !!!

Klart man skal juble for sånne ting her inne[;)] Er jo derfor vi er her[:D]
Håper tiden frem til ul går fort for deg[:D]

Takk søte jenter:):) Jeg også håper at jeg får innkallingen raskt:):) Jeg er litt småkvalm og utrolig sliten så håper og tror jo at alt er i orden, men tror ikke det kommer til å gå opp for meg før jeg ser nurket:)

jeg vil, jeg vil, jeg vil også[:D] He he, heldig, håper det går fort!!
Har ikke legetime før 25 juni tror jeg det var, men tror jeg skal høre litt da...[;)]

Så bra at hun tok seg tid!!! Si fra når du vet når da!!!!

Ønsker_oss_et_barn: Ja, bare snakk med legen din:) Og hvis du bekymrer deg så er det jo viktig å legge frem at en ultralyd ville roet deg ned:) Går ikke hvis vi ikke spør:) Og som sagt så spurte jeg bare om å få henvisning til tidlig ultralyd og hun spurte meg ikke hvorfor jeg ville ha det:)

Jaybird: Hihi... Jeg skal oppdatere med en gang jeg får innkallingen:) Blir spennende:) Er mest for å roe meg ned og faktisk innse at det er etnurk i magen min:)

så utrolig bra prøverpånummer3! det var legen sin det[;)]

blir spennende!! [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Så braaaa....[:D]

Håper det kommer i posten snart da...[:D]

ORIGINAL: FruStina

Forstår godt din jubel !!!! Håper du får innkallelsen fort !!!

Klart du skal juble for det her inne. Det er jo her inne alle skjønner hvorfor du er så glad [;)][;)][;)]

ORIGINAL: *MaCa*

Så braaaa....[:D]

Håper det kommer i posten snart da...[:D]

Sign!! [:)][:)]

Back
Topp