Juhuuuu:)

**Moonlight**

Forumet er livet
da har jeg vært i en annen bank og der får vi lån til oppussing:)
Fikk ikke bilen inn i huslånet,men kunne heller få avdragsfritt huslån og bruke overskuddet til å få unna bil-lånet så fort som mulig og i tilegg få spart litt[:D]
Så da skal jeg bare vente på verdi vurderingen og høre hva de sier i nåværende bank,om de vil beholde oss eller ei[;)]

ORIGINAL: HeDa

Fikk ikke bilen inn i huslånet,men kunne heller få avdragsfritt huslån og bruke overskuddet til å få unna bil-lånet så fort som mulig og i tilegg få spart litt[:D]
Så da skal jeg bare vente på verdi vurderingen og høre hva de sier i nåværende bank,om de vil beholde oss eller ei[;)]

ohhhh hvilken bank er dette da???
Så utrulig bra ordning de kunne komme med [:D] Gratulerer

ORIGINAL: Billo

ORIGINAL: HeDa

ohhhh hvilken bank er dette da???
Så utrulig bra ordning de kunne komme med [:D] Gratulerer

Toten sparebank
Ja veldig bra.Så spennende når jeg skal i DNB igjen.Vil jo helst ikke bytte bank,er så mye å huske på da[8D] men gjør det jo selvfølgelig om vi må...Men det beste er om DNB kan gi oss et like bra tilbud nå[8D]

Back
Topp