Juhuuu!!!

Barbro74

Glad i forumet
I dag har jeg vært å kjøpt vogn[:D] Eller, vogner er vel heller riktig å si.... Fikk to vogner til 1500 kr!! En superfin Simo Kombivogn og en sånn der trehjuling med tre store hjul til ho blir litt større. Har ikke bilde her nå, men ligger på Facebook siden min hvertfall for de av dere som er på vennelista mi der[:)]  Er noe galt med min pc så jeg må låne jentungen sin....
 
Og så har jeg kjøpt barnesete, Acta Graco med base for 400 kr[:D][:D]  Bare setet ligger jo på oppunder 2000 kr så jeg føler at jeg har gjort en suuuuper handel i dag[8D]
 
Ha en god natt folkens!!!!
 
 
 
Wow [:)]. Hvordan har du fått det så utrolig billig?
 
Gratulerer![:D]

jeg var å bestilte vogn idag jeg [:)]
 
ORIGINAL: Stina S

Wow [:)]. Hvordan har du fått det så utrolig billig?

 
Jeg har saumfart Finn.no i det siste og denne annonsen på vognene så jeg nesten rett etter at den ble lagt ut. Fikk napp på den men siden jeg har vært syk så var ho så snill å holdt av til meg til i går[:D]
 
Utrolig hva man finner på finn sier jeg bare..... Må bare ha litt is i magen.
 
Eneste som gjenstår nå er stellebord og så er alt klart til Sara kommer. Skal bygge stellebord selv i helga så det blir artig å se om resultatet blir like bra som tegningene mine[;)] Har begrenset plass til stellebord så da måtte man ut av bobla og tenke litt anderledes. Har mistet kameraet mitt så jeg må få kjøpt meg nytt, men når jeg har fått gjort det og alt er klart så skal jeg få lagt ut noen bilder hvis jeg får det til[&:]
 
Back
Topp