I dag har jeg vært å kjøpt vogn[:D] Eller, vogner er vel heller riktig å si.... Fikk to vogner til 1500 kr!! En superfin Simo Kombivogn og en sånn der trehjuling med tre store hjul til ho blir litt større. Har ikke bilde her nå, men ligger på Facebook siden min hvertfall for de av dere som er på vennelista mi der[:)] Er noe galt med min pc så jeg må låne jentungen sin....
Og så har jeg kjøpt barnesete, Acta Graco med base for 400 kr[:D][:D] Bare setet ligger jo på oppunder 2000 kr så jeg føler at jeg har gjort en suuuuper handel i dag[8D]
Ha en god natt folkens!!!!
Og så har jeg kjøpt barnesete, Acta Graco med base for 400 kr[:D][:D] Bare setet ligger jo på oppunder 2000 kr så jeg føler at jeg har gjort en suuuuper handel i dag[8D]
Ha en god natt folkens!!!!