Juhuuu endelig inne igjen :)

Lanela

Betatt av forumet
Presenterer meg på nytt jeg. Jeg har ikke fått logget inn siden august ca men har vært på facegruppa og vært rimelig misunnelig på de som får være her :) 30 år fra Tønsberg. Ærsj det vakke kult å skrive... 30.... Blæh!! Venter bebis nr 2. Har en liten Leon på ti mnd fra før og gleeeeder meg til å bli tobarnsmamma! Får ofte spm om det var helt planlagt med to så tette og det var tima og bestillt :) Har termin foreløpig 16 mai, men nekter å vente så lenge. Har bestemt meg for å føde 12 ;) ( funka sist;) Hei hei, her er jeg Lena på face
 
Hei og velkommen tilbake! :-)
30 er da ingen alder! ;-)
 
Heisann og velkommen tilbake i bv-verden :) Så rart at du ikke har fått til å logge inn her på så mange måneder..

Sier som Hestejenta, 30 er da ingen alder :D
 
Hei Lanela!

Alt bra med deg?? Hvorfor kom du deg ikke inn her da???
Og 30 er jo så absolut ingen alder, jeg har blitt hele 33 førrige uke!!
 
Å så deilig, da er det jo noen som er på nett med meg :) Veit ikke hvorfor jeg ikke har kommet inn, de stod ikke no. Tastet inn nav og passord, men kom ikke videre... Så fine bilder og signaturer dere har. Hvordan får man inn sånt?
 
Gå inn på min side, der finner du signatur og sant!
 
Hei og velkommen tilbake hit på bv :) Og 30 er da aldeles ingen alder :D hehehe
(btw, jeg ble 29 år i aug for første gang resten av livet) :D
 
Welcome back:) Jeg blir 30 i januar, og mener bestemt at 30 er det nye 20.....;) Sånn er det bare!
 
Hei, hei! Bra at du er her igjen! 30 er ingen alder, jeg er 33 ;) Grattis med nr 2 på vei! :)
 
Velkommen tilbake! :D
 
Velkomment tilbake! Jeg blir også 30 til neste år. Fin alder det vel?
 
Hei og velkommen tilbake :)
 
Velkommen tilbake :)
Koselig å se det har kommet både nye og 'gamle' tilbake hit på kun en uke :)
 
Back
Topp