Juhuuu... det VIRKER

*Gullungene*

Forumet er livet
Det har gitt resultater at "ferietilverelsen" er over mht soving [:D]
Nora har snudd det helt i sommer. Kl.kunne gjerne være mellom 22 og 00
før hun har sovnet for natten, men etter å ha blitt med meg på jobb i 1 uke nå,
så har det blitt tidligere og tidligere med soving.
Har også prøvd å få de til slik at hun har 1 laaaaang søvn, og helst ikke flere
sovestunder, men kanskje en liten.
I går sovna hun 21.30 (hadde da en laaaaaaang lur + 1 på ca 30 min)
I dag har hun hatt en lang lur. Ble trøtt 17.30 igjen, men da tij jeg med henne ut en tur,
slik at hun ikke skulle sovne, hehe.
Fikk i seg GODT med mat (ENDELIG!!!) og sovnet kl.20.00 [:D][:D][:D][:D][:D]
... og hun sover enda [:D]

Den nattesøvnen (og litt tid for seg selv på kvelden) er uvurderlig, så det er godt hun kommer inn i en god rytme igjen. Har blitt litt tull her i sommer også, men det ser ut til at det roer seg nå - så nå er jeg spent på hvordan det blir med soving når hun begynner for fullt i barnehagen - regner med at det kommer til å endre litt på behov og vaner igjen [&:]

Ja, det er best å komme inn i rutinene igjen. Det har vært litt feriekluss her også i tillegg til at hun setter seg opp/ reiser seg hver gang hun våkner men er for trøtt til å forstå at hun må legge seg. Derfor må vi inn og legge henne flere ganger iløa natten, men nå har vi endelig fått oss baby safe pose så nå tror jeg det blir bedre søvn fremover. Merker at hun allerede blir trøtt i rett tid igjen. Bare hun blir liggende nå så får hun sikkert sove også.

ORIGINAL: lenemor

Den nattesøvnen (og litt tid for seg selv på kvelden) er uvurderlig, så det er godt hun kommer inn i en god rytme igjen. Har blitt litt tull her i sommer også, men det ser ut til at det roer seg nå - så nå er jeg spent på hvordan det blir med soving når hun begynner for fullt i barnehagen - regner med at det kommer til å endre litt på behov og vaner igjen [&:]

Ja, det er jeg også spent på!

Så godt å høre at det begynner å snu seg. Håper det skjer her også, for nå i det siste har Maja sovet til langt på dag pga av at hun har hostet osv på natta. Her om dagen våknet hun 10.30!!!

Men har egentlig slått meg til ro med at hun kommer til å sovne tidlig og våkne tidlig når barnehagen starter. Og det du sier bekrefter jo det!

Topp!

Back
Topp